T-Mobile uspěl v jedné z kategorií ankety Mobilní aplikace roku 2014, kterou pořádá Tuesday Business Network. V kategorii Marketingová inspirace zvítězila velmi úspěšná aplikace ZOH 2014, kterou operátor připravil ve spolupráci s Českým olympijským výborem na období zimních olympijských her v Soči. Aplikace nabízela příznivcům sportu podrobné zpravodajství a živé textové přenosy z olympiády, navíc bylo možné jejím prostřednictvím soutěžit o 25 chytrých telefonů Samsung denně. ZOH 2014 si do svého telefonu stáhlo rekordních 250 000 zákazníků.
Operátor navíc v rámci Mobilní aplikace roku vyhlašuje speciální kategorii Aplikace pro lepší svět, jejímž cílem je najít společensky prospěšnou aplikaci pro mobilní telefony, která napomáhá řešení určitého společenského problému. I v této kategorii měl T-Mobile své želízko v ohni, aplikaci pro Dobrého anděla, jež si nakonec odnesla pomyslné stříbro.
T-Mobile dlouhodobě podporuje nejlepší mobilní aplikace. Svým zákazníkům je často nabízí zdarma či za zvýhodněnou cenu, stojí také za časopisem Applikace, stejnojmenným televizním pořadem na stanici Prima Cool a webovou stránkou applikace.cz. V neposlední řadě se jako partner podílí na akcích, jako jsou Apparade, Android Roadshow či právě Mobilní aplikace roku.