CHUŤ SVOBODY JE NEOMEZENÁ: T-MOBILE STARTUJE NOVOU KAMPAŇ NA NEOMEZENÁ DATA V MOBILU

  • Mobilní internet bez obav z vyčerpání dat
  • Jednoduchá aktivace v aplikaci Můj T-Mobile
  • Změna tarifu každý měsíc podle aktuální potřeby

Praha, 17. února 2020 – T-Mobile spouští marketingovou podporu neomezených datových tarifů. Ta navazuje na loňské představení nové generace tarifů a na vánoční kampaň. Tentokrát bude zdůrazňovat neomezená data v mobilu a svobodu, kterou přináší zákazníkům. Kampaň propagující datovou svobodu začíná 17. února a potrvá až do 31. března letošního roku.

T-Mobile byl v loňském roce prvním operátorem, který nabídl neomezená data za rozumnou cenu. Do dnešního dne si je pořídilo již více než 180 tisíc zákazníků, což představuje čtvrtinu z celkové báze klientů v nových tarifech.

„Byť se to může zdát nepravděpodobné, spousta lidí ještě pořád o neomezených tarifech neví nebo se domnívá, že jsou nesmyslně drahé,“ říká Michal Podlucký, ředitel řízení segmentu rezidentních zákazníků T-Mobile, a doplňuje: „V kampani chceme ukázat svobodu, kterou neomezená data přináší, a zároveň ujistit zákazníky, že si tarif v případě potřeby mohou znovu změnit“.

T-Mobile v kampani upozorní také na jednoduchost, se kterou se neomezená data dají zapnout v aplikaci Můj T-Mobile. Jde to opravdu „raz dva“. Zákazníci se nemusí obávat, že si aktivují neomezený internet navždy. V nových tarifech si totiž mohou změnit datový objem každý měsíc, ať už směrem nahoru či dolů. A díky rodinnému řešení Magenta 1 mohou mít neomezená data již od 506 Kč měsíčně, dohromady s neomezeným voláním a SMS od 806 Kč měsíčně.

Kampaň se objeví v TV, on-line médiích, na sociálních sítích a v prodejnách T-Mobile. Televizní část bude zahrnovat spoty o délce nejprve 40 a poté 30 vteřin. Již podruhé T-Mobile využije formát rádiových spotů u vybraných podcastů. Za kreativou stojí agentura Saatchi&Saatchi. Režie TV spotu se ujala režisérka Jasmina Blaževič, produkci zajistila společnost Bistro. Plánování a nákup médií zajistil MediaCom Prague.

Na nové tarify, uvedené na trh od září 2019, přešlo již 40 % nefiremních zákazníků T-Mobile. Čtvrtina z nich pak využila právě variantu s neomezenými daty. Průměrná datová spotřeba této skupiny uživatelů se pohybuje okolo 17,5 GB za měsíc.

Ukázky z kampaně jsou k dispozici ZDE.

Spot najdete na Youtube kanálu T-Mobile.


 
O společnosti

Společnost T-Mobile Czech Republic, člen mezinárodní telekomunikační skupiny Deutsche Telekom, je s více než 6,2 miliony zákazníků jedničkou na českém trhu. T-Mobile je integrovaným operátorem a kromě mobilních a pevných telekomunikačních služeb nabízí i komplexní ICT řešení. Svým klientům poskytuje nadstandardní služby ve vysokorychlostní síti, což prokazuje i srovnávací měření kvality sítí umlaut (dříve P3), v němž T-Mobile již potřetí získal ocenění Best-in-Test.

T-Mobile Czech Republic klade důraz na odpovědný přístup k okolí a ke společnosti. Drží se férových pravidel podnikání, pomáhá na svět prospěšným aplikacím a službám, podporuje neziskové organizace, drobné podnikatele i jednotlivce a pomáhá při mimořádných událostech. Zaměstnanci společnosti působí jako dobrovolníci na řadě míst celé republiky.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz, www.t-press.cz (portál pro novináře), www.t-mobile.cz/pomahame (informace o společenské odpovědnosti) a www.rozjezdy.cz (T-Mobile Rozjezdy – program podpory drobných podnikatelů). 

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz