CHUŤ SVOBODY JE NEOMEZENÁ: T-MOBILE STARTUJE NOVOU KAMPAŇ NA NEOMEZENÁ DATA V MOBILU

  • Mobilní internet bez obav z vyčerpání dat
  • Jednoduchá aktivace v aplikaci Můj T-Mobile
  • Změna tarifu každý měsíc podle aktuální potřeby

Praha, 17. února 2020 – T-Mobile spouští marketingovou podporu neomezených datových tarifů. Ta navazuje na loňské představení nové generace tarifů a na vánoční kampaň. Tentokrát bude zdůrazňovat neomezená data v mobilu a svobodu, kterou přináší zákazníkům. Kampaň propagující datovou svobodu začíná 17. února a potrvá až do 31. března letošního roku.

T-Mobile byl v loňském roce prvním operátorem, který nabídl neomezená data za rozumnou cenu. Do dnešního dne si je pořídilo již více než 180 tisíc zákazníků, což představuje čtvrtinu z celkové báze klientů v nových tarifech.

„Byť se to může zdát nepravděpodobné, spousta lidí ještě pořád o neomezených tarifech neví nebo se domnívá, že jsou nesmyslně drahé,“ říká Michal Podlucký, ředitel řízení segmentu rezidentních zákazníků T-Mobile, a doplňuje: „V kampani chceme ukázat svobodu, kterou neomezená data přináší, a zároveň ujistit zákazníky, že si tarif v případě potřeby mohou znovu změnit“.

T-Mobile v kampani upozorní také na jednoduchost, se kterou se neomezená data dají zapnout v aplikaci Můj T-Mobile. Jde to opravdu „raz dva“. Zákazníci se nemusí obávat, že si aktivují neomezený internet navždy. V nových tarifech si totiž mohou změnit datový objem každý měsíc, ať už směrem nahoru či dolů. A díky rodinnému řešení Magenta 1 mohou mít neomezená data již od 506 Kč měsíčně, dohromady s neomezeným voláním a SMS od 806 Kč měsíčně.

Kampaň se objeví v TV, on-line médiích, na sociálních sítích a v prodejnách T-Mobile. Televizní část bude zahrnovat spoty o délce nejprve 40 a poté 30 vteřin. Již podruhé T-Mobile využije formát rádiových spotů u vybraných podcastů. Za kreativou stojí agentura Saatchi&Saatchi. Režie TV spotu se ujala režisérka Jasmina Blaževič, produkci zajistila společnost Bistro. Plánování a nákup médií zajistil MediaCom Prague.

Na nové tarify, uvedené na trh od září 2019, přešlo již 40 % nefiremních zákazníků T-Mobile. Čtvrtina z nich pak využila právě variantu s neomezenými daty. Průměrná datová spotřeba této skupiny uživatelů se pohybuje okolo 17,5 GB za měsíc.

Ukázky z kampaně jsou k dispozici ZDE.

Spot najdete na Youtube kanálu T-Mobile.


 
O společnosti

 

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,3 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.
T-Mobile je členem národní sítě UN Global Compact a její služby byly již potřetí hodnoceny jako nejlepší v Best-in-test UMLAUT (dříve P3).

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz

X