CO ZMĚNÍ COVID? PTÁME SE MLADÉ GENERACE PROSTŘEDNICTVÍM NOVINÁŘSKÉ SOUTĚŽE

  • Unikátní žurnalistická soutěž „Co změní covid“ pro studenty středních škol
  • Pro vítěze studentské tarify s neomezenými daty, telefony, školní stipendium na prestižní novinářské škole a placená stáž v redakci

Praha, 13. ledna 2021 – T-Mobile se stal partnerem jedinečné novinářské soutěže pro studenty středních škol. Jejich úkolem je libovolně zpracovat téma „Co si myslíš, že změní covid“. Díky spolupráci s organizátory – portálem info.cz a Vyšší odbornou školou publicistiky – tak budeme mít možnost vůbec poprvé zjistit, jak se na téměř rok trvající pandemii dívají studenti středních škol. Své příspěvky mohou posílat až do 28. února 2021, výsledky budou vyhlášeny v průběhu března.

„Pandemie odhalila slabá místa a ovlivnila zásadně naše životy. Na názor se všichni ptají rodičů, lékařů, učitelů, podnikatelů. Ale nikdo se zatím moc nezajímal, co si o této situaci myslí mladá generace. Přitom tu to, i kvůli novince v podobě distanční výuky, zasáhlo naprosto zásadně,“ říká Petr Jonák ředitel korporátních a vnějších vztahů společnosti T-Mobile.

Spolupráce se školami a jejich podpora v době pandemie, pomoc sociálně slabým rodinám s distanční výukou dětí, mediální gramotnost či boj proti fake news jsou dlouhodobými prioritami T-Mobile. Proto se operátor rozhodl podpořit novinářskou soutěž pro studenty středních škol organizovanou názorovým portálem info.cz a Vyšší odbornou školou publicistiky s tématem: „Staň se novinářem a popiš nám, co si myslíš, že změní covid!“

Otázka je otevřená, stejně jako žánr, kterým ji účastníci zpracují. Glosa, článek, reportáž, komentář, video, podcast, infografika či samostatný speciální web – fantazii se meze nekladou. Nejlepší práce, které bude průběžně vybírat odborná porota složená ze zástupců pořadatele, špičkových novinářů a partnerů, budou zveřejněné jak na info.cz, tak na sociálních sítích. A ti nejlepší z nejlepších si odnesou nejen pozornost desítek tisíců čtenářů či diváků, ale také skvělé ceny. Navíc každý, kdo se do soutěže kvalifikuje a editor mu zveřejní příspěvek, získá od T-Mobile tarif Můj Student 100 a neomezená SD data zdarma na tři měsíce.

Cena pro vítěze:

  • Tříleté školné na Vyšší odborné škole publicistiky
  • iPhone 12 Pro, tarif Můj Student 100 a neomezená SD data na dva roky zdarma od T-Mobile
  • Možnost tříměsíční placené stáže v redakci Info.cz

2. místo:

  • Dvouleté školné na Vyšší odborné škole publicistiky
  • Samsung Galaxy Z Flip, tarif Můj Student 100 a neomezená SD data na rok zdarma od T-Mobile
  • Možnost dvouměsíční placené stáže v redakci Info.cz

3. místo:

  • Roční školné na Vyšší odborné škole publicistiky
  • Samsung Galaxy S20+, tarif Můj Student 100 a neomezená SD data na půl roku zdarma od T-Mobile
  • Možnost měsíční placené stáže v redakci Info.cz

Více informací na studentcovid.cz.


 
O společnosti

Společnost T-Mobile Czech Republic, člen mezinárodní telekomunikační skupiny Deutsche Telekom, má téměř 6,2 milionu mobilních zákazníků. T-Mobile je integrovaným operátorem a kromě telekomunikačních služeb nabízí i komplexní ICT řešení či partnerská řešení nejen pro firmy, ale i instituce a individuální zákazníky. Svým klientům poskytuje nadstandardní služby ve vysokorychlostní síti, což prokazuje i srovnávací měření kvality sítí umlaut (dříve P3), v němž T-Mobile již potřetí získal ocenění Best-in-Test.

T-Mobile Czech Republic klade důraz na odpovědný přístup k okolí a ke společnosti. Drží se férových pravidel podnikání, pomáhá na svět prospěšným aplikacím a službám, podporuje neziskové organizace, drobné podnikatele i jednotlivce a pomáhá při mimořádných událostech. Zaměstnanci společnosti působí jako dobrovolníci na řadě míst celé republiky.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz, www.t-press.cz (portál pro novináře) a www.t-mobile.cz/pomahame (informace o společenské odpovědnosti). 

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz