Kaktus má 50 000 zákazníků

Dobíjecí akce na Facebooku zdvojnásobují kredit
Nově web ve verzi pro mobil a tablet
Samoobslužnou aplikaci využívá přes 10 000 zákazníků 

Praha, 12. srpna 2014 – Kaktus za 10 měsíců na trhu nasbíral 50 000 tisíc zákazníků. Ti si nejvíce cení připojení k sociální síti Facebook zdarma, účtování jen skutečně provolaných vteřin a zákaznické péče přímo na Facebooku. V rámci dobíjecích akcí Kaktus klientům rozdal už víc než 400 000 Kč kreditu. 

„Těší nás, že zájem o Kaktus roste, začátkem srpna jsme aktivovali zákazníka s číslem 50 000. Velmi populární jsou mezi fanoušky naše dobíjecí akce, kdy za dobití přidáváme zákazníkům jednou tolik kreditu,“ říká Michal Podlucký, ředitel značky Kaktus. 

Klienti Kaktusu mají kompletní zákaznickou péči prostřednictvím sociální sítě Facebook. Kaktus na sobě pořád pracuje a chystá další vylepšení. Inspiraci hledá především u 19 000 fanoušků, kteří si na Facebooku píší o různé vychytávky – v nejbližší době tak Kaktus zavede např. automatickou obnovu balíčků s levnějšími minutami, textovkami a megabajty. Na základě podnětů od uživatelů smartphonů a tabletů byla také připravena mobilní verze webových stránek. 

Cena za minutu hovoru je u Kaktusu v balíčku od 1,50 Kč, v základním tarifu pak minuta stojí 2,50 Kč. Velká většina zákazníků využívá Facebook, který se nezapočítává do spotřebovaných dat. Aplikaci Kaktus využívá 10 134 zákazníků. 

Více informací na www.facebook.com/kaktus nebo www.mujkaktus.cz

O Kaktusu

Kaktus je mobilní operátor, který je určen mladým lidem a baví ho dělat věci po svém. Odlišuje se především kamarádskou péčí na Facebooku a výhodnou nabídkou datových služeb. Svým zákazníkům poskytuje bezplatné připojení na Facebook, a také jim tam naslouchá: uspořádal například setkání s fanoušky pod názvem Káva s Kaktusem. Jedním z výstupů tohoto setkání byl datový balíček pro středně náročné uživatele.

Kaktus na rozdíl od jiných operátorů poskytuje služby především internetovým uživatelům a svým zákazníkům tak nějak po kaktusovsku tyká.


 
O společnosti

 

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz