Kaktus má 50 000 zákazníků

Dobíjecí akce na Facebooku zdvojnásobují kredit
Nově web ve verzi pro mobil a tablet
Samoobslužnou aplikaci využívá přes 10 000 zákazníků 

Praha, 12. srpna 2014 – Kaktus za 10 měsíců na trhu nasbíral 50 000 tisíc zákazníků. Ti si nejvíce cení připojení k sociální síti Facebook zdarma, účtování jen skutečně provolaných vteřin a zákaznické péče přímo na Facebooku. V rámci dobíjecích akcí Kaktus klientům rozdal už víc než 400 000 Kč kreditu. 

„Těší nás, že zájem o Kaktus roste, začátkem srpna jsme aktivovali zákazníka s číslem 50 000. Velmi populární jsou mezi fanoušky naše dobíjecí akce, kdy za dobití přidáváme zákazníkům jednou tolik kreditu,“ říká Michal Podlucký, ředitel značky Kaktus. 

Klienti Kaktusu mají kompletní zákaznickou péči prostřednictvím sociální sítě Facebook. Kaktus na sobě pořád pracuje a chystá další vylepšení. Inspiraci hledá především u 19 000 fanoušků, kteří si na Facebooku píší o různé vychytávky – v nejbližší době tak Kaktus zavede např. automatickou obnovu balíčků s levnějšími minutami, textovkami a megabajty. Na základě podnětů od uživatelů smartphonů a tabletů byla také připravena mobilní verze webových stránek. 

Cena za minutu hovoru je u Kaktusu v balíčku od 1,50 Kč, v základním tarifu pak minuta stojí 2,50 Kč. Velká většina zákazníků využívá Facebook, který se nezapočítává do spotřebovaných dat. Aplikaci Kaktus využívá 10 134 zákazníků. 

Více informací na www.facebook.com/kaktus nebo www.mujkaktus.cz

O Kaktusu

Kaktus je mobilní operátor, který je určen mladým lidem a baví ho dělat věci po svém. Odlišuje se především kamarádskou péčí na Facebooku a výhodnou nabídkou datových služeb. Svým zákazníkům poskytuje bezplatné připojení na Facebook, a také jim tam naslouchá: uspořádal například setkání s fanoušky pod názvem Káva s Kaktusem. Jedním z výstupů tohoto setkání byl datový balíček pro středně náročné uživatele.

Kaktus na rozdíl od jiných operátorů poskytuje služby především internetovým uživatelům a svým zákazníkům tak nějak po kaktusovsku tyká.


 
O společnosti

Společnost T-Mobile Czech Republic, člen mezinárodní telekomunikační skupiny Deutsche Telekom, letos slaví 20 let na českém trhu. S šesti miliony mobilních zákazníků je jedničkou na českém mobilním trhu. T-Mobile je ale především integrovaným operátorem a kromě telekomunikačních služeb nabízí i komplexní ICT řešení nejen pro firmy. Svým klientům poskytuje nadstandardní služby ve vysokorychlostní síti a špičkové inovace v oblasti technologií.

T-Mobile Czech Republic, zakládající člen národní sítě UN Global Compact v České republice, klade důraz na odpovědný přístup k okolí a ke společnosti. Drží se férových pravidel podnikání, pomáhá na svět prospěšným aplikacím a službám, podporuje neziskové organizace, drobné podnikatele i jednotlivce a pomáhá při mimořádných událostech. Zaměstnanci společnosti působí jako dobrovolníci na řadě míst celé republiky.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz, www.t-press.cz (portál pro novináře), www.t-mobile.cz/pomahame (informace o společenské odpovědnosti) a www.rozjezdy.cz (T-Mobile Rozjezdy – program podpory drobných podnikatelů. 

Kontakty na tiskové oddělení: press@t-press.cz, tel.: 603 601 031.