Kaktus má skoro 100 000 zákazníků, nyní mohou volat mezi sebou zdarma

Nová odměna za dobití: 30 dní neomezeného volání mezi „Kaktusáky“ zdarma
Kaktus v roce 2015 komunikoval hlavně přes Facebook
Značka vloni zahájila spolupráci s významnými českými youtubery

Kaktus pro své příznivce připravil novou odměnu za dobití: měsíc neomezeného volání mezi „Kaktusáky“ zdarma. V loňském roce se značce dařilo, počet jejích zákazníků vzrostl na necelých 100 tisíc. Ke komunikaci s komunitou svých klientů začal Kaktus využívat primárně online média, především pak sociální síť Facebook. Rovněž zahájil spolupráci s významnými českými youtubery, a to jako jedna z první značek v ČR.

Kaktus pro svých již téměř 100 000 zákazníků (což představuje zhruba 10% podíl ve věkové skupině 15–24 let) připravil zajímavou odměnu – při každém dobití minimální částky 200 Kč se jim automaticky aktivuje neomezené volání „Mezi námi“. Mohou tak volat uvnitř komunity klientů Kaktusu 30 dnů zdarma.

V rámci spolupráce značky s youtubery zahájené v loňském roce proběhla v říjnu polštářová bitva, při níž se fanoušci Kaktusu a youtubeři setkali, aby oslavili druhé narozeniny značky a společně překonali český rekord v polštářové bitvě (což se také podařilo). Na tuto spolupráci Kaktus v roce 2016 naváže a bude ji dále rozvíjet.

Datové služby tvořily u operátora v loňském roce 45% podíl na celkových tržbách, 32% podíl připadl na volání a 23% na SMS. Kaktus cílí primárně na mladou „online“ generaci ve věkové skupině 15–24 let, u níž je podle průzkumů dlouhodobě druhou nejznámější značkou mezi virtuálními operátory.

Více informací na www.fb.com/kaktus.


 
O společnosti

Společnost T-Mobile Czech Republic, člen mezinárodní telekomunikační skupiny Deutsche Telekom, je s více než 6,2 miliony zákazníků jedničkou na českém trhu. T-Mobile je integrovaným operátorem a kromě mobilních a pevných telekomunikačních služeb nabízí i komplexní ICT řešení. Svým klientům poskytuje nadstandardní služby ve vysokorychlostní síti, což prokazuje i srovnávací měření kvality sítí umlaut (dříve P3), v němž T-Mobile již potřetí získal ocenění Best-in-Test.

T-Mobile Czech Republic, zakládající člen národní sítě UN Global Compact v České republice, klade důraz na odpovědný přístup k okolí a ke společnosti. Drží se férových pravidel podnikání, pomáhá na svět prospěšným aplikacím a službám, podporuje neziskové organizace, drobné podnikatele i jednotlivce a pomáhá při mimořádných událostech. Zaměstnanci společnosti působí jako dobrovolníci na řadě míst celé republiky.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz, www.t-press.cz (portál pro novináře), www.t-mobile.cz/pomahame (informace o společenské odpovědnosti) a www.rozjezdy.cz (T-Mobile Rozjezdy – program podpory drobných podnikatelů). 

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz, +420603601031