Katy Perry a Deutsche Telekom navážou spolupráci

  • V rámci kampaně "Katy's Project: Pop Video" proběhne nábor největších fanoušků, kteří budou účinkovat ve videoklipu knovému singlu "Firework"
  • Kampaň proběhne v osmi evropských zemích, kde působí Deutsche Telekom
  • V ČR kampaň proběhne na www.t-music.cz

Bonn, Praha 9. srpna 2010 - Společnost Deutsche Telekom dnes oznámila navázaní velmi zajímavé spolupráce s mezinárodní popovou hvězdou Katy Perry, která se chystá ve svém oficiálním videoklipu k připravovanému singlu "Firework" udělat ze svých největších fanoušků hvězdy. V rámci aktivit souvisejících s kampaní bude Deutsche Telekom se zpěvačkou spolupracovat na koncertních křtech v Berlíně, Vídni, Varšavě a Budapešti, zatímco zpěvačka podpoří nový program trvale udržitelného rozvoje této společnosti.

Zpěvačka Katy Perry je známá především svojí nefalšovaností a vystupováním milé "holky od vedle", proto je pro ni přirozené, že se chce o záři reflektorů podělit se svými milovanými fanoušky. A právě Deutsche Telekom jí to umožní:  9. srpna zahájí akci, v rámci níž vybere několik nejšťastlivějších fanoušků, kteří budou účinkovat v oficiálním videoklipu "Firework". Natáčení videoklipu je naplánováno na polovinu září. V každé zemi bude vybírání fanoušků probíhat různě: fanoušci budou muset splnit určitý úkol, natočit video se svým tanečním nebo pěveckým vystoupením nebo se jednoduše zúčastnit slosování. Mezi země, v nichž společnost Deutsche Telekom působí a které se této akce zúčastní, patří Německo, Rakousko, Maďarsko, Česká republika, Slovensko, Polsko, Makedonie a Černá Hora.

30. srpna se tato již dvakrát nominovaná hvězda na cenu Grammy, která v roce 2008 prodala pět miliónů kopií debutového alba "One of the Boys" a se svými singly "I Kissed a Girl" a "Hot N Cold" obsadila vrcholky hitparád, chystá vydat své druhé album "Teenage Dream".  S prvním singlem tohoto alba "California Gurls" již láme rekordy. Na konci září pak vydá třetí singl "Firework" a těsně poté bude následovat celosvětová premiéra oficiálního videoklipu s hvězdami, které vybere Deutsche Telekom.

Cílem kampaně Deutsche Telekomu je podpořit a jedinečným způsobem oživit slogan této společnosti "Pro společné zážitky". Katy Perry je díky svému přirozenému a upřímnému vystupování, přitažlivosti v očích diváka a zálibě dělit se o své zážitky s fanoušky ideální umělkyní pro navázání spolupráce se společností Deutsche Telekom. K jejímu aktivnímu životního stylu lze přirovnat produkty řady Connected Life & Work společnosti Deutsche Telekom, které zákazníkům umožňují snadno využít rozmanité nástroje v práci i mimo ni.

"Deutsche Telekom velmi těší, že díky spolupráci s Katy Perry může fanouškům nabídnout jedinečnou příležitost stát se hvězdami oficiálního hudebního videoklipu jejich oblíbené zpěvačky," prohlásil ředitel pro mezinárodní komunikaci a sponzoring společnosti Deutsche Telekom Wolfgang Kampbartold. "Produkty, které Deutsche Telekom svým zákazníkům nabízí, umožňují ideálně sdílet nezapomenutelné zážitky ze života s ostatními. Účinkování ve videoklipu Katy Perry bude jistě patřit mezi tyto skvělé a nezapomenutelné momenty, o které je třeba se podělit."

"Jsem moc ráda, že mohu spolupracovat s Deutsche Telekom, protože chci, aby z videoklipu "Firework" bylo patrné pouto s mými fanoušky, aby působil přirozeně a opravdově," řekla Katy Perry. "Tahle píseň pro mě hodně znamená. Věřím totiž, že v každém vězí jiskra, kterou může proměnit v ohňostroj. Strašně se těším na kontakt s opravdovými, přirozenými lidmi."

Kampaň
Kampaň "Katy's Project: Pop Video" z dílny Saatchi & Saatchi navazuje na řadu předchozích velmi známých a úspěšných kampaní pořádaných od roku 2008, které byly zaměřeny na posílení sloganu Deutsche Telekomu "Pro společné zážitky".

Cílem kampaní, mezi něž patří například masové taneční vystoupení nebo zpívající dav v Londýně s hvězdou Pink, je motivovat lidi k tomu, aby se stali součástí akce a sdíleli své zážitky s ostatními. Taneční i pěvecká kampaň oslovily miliony lidí a překročily mezinárodní hranice poháněné ohromující odezvou. Mezi další kampaně patří image spot s Paulem Pottsem, vítězem britské soutěže hledající talenty "Britain's Got Talent", vysílaný v Německu a kampaň "Rain of Flowers", která proběhla v osmi evropských zemích.

Součástí projektu "Katy's Project: Pop Video" bude i televizní reklama odvysílaná na pěti evropských trzích, v níž vystoupí samotná Katy a vyzve své fanoušky, aby si zahráli ve videoklipu "Firework". Kampaň bude dále probíhat na propagačních materiálech umístěných v obchodech a na tiskovinách.

V České republice bude kampaň zahájena v následujících týdnech a proběhne primárně na hudebním portálu www.t-music.cz. Výherci soutěže budou mít možnost kromě účasti na natáčení nového videoklipu být i na koncertu Katy Perry ve Vídni (plánován na konec září).

Kontakty pro média:
Deutsche Telekom AG 
Corporate Communications
Tel.: +49 228 181- 4949
E-Mail: press@telekom.de 
Further information for journalists at www.telekom.com/media

O společnosti Deutsche Telekom AG
Deutsche Telekom je jedna z vedoucích světových telekomunikačních společností s vice než 150 miliony mobilních zákazníků. Provozuje 38 milionů pevných linek a vice než 15 milionů vysokorychlostních přípojek. Skupina nabízí produkty a služby v oblasti pevné sítě, mobilních komunikací, internet, IPTV a ICT řešení pro firemní zákazníky. Deutsche Telekom má zastoupení ve vice než 50 zemích a v celém svět má vice než 258 tisíc zaměstnanců. V roce 2009 Skupina dosáhla tržeb ve výši 64,6 miliardy.


 
O společnosti

Společnost T-Mobile Czech Republic, člen mezinárodní telekomunikační skupiny Deutsche Telekom, je s téměř 6,3 milionu zákazníků jedničkou na českém trhu. T-Mobile je integrovaným operátorem a kromě mobilních a pevných telekomunikačních služeb nabízí i komplexní ICT řešení. Svým klientům poskytuje nadstandardní služby ve vysokorychlostní síti, což prokazuje i srovnávací měření kvality sítí umlaut (dříve P3), v němž T-Mobile již potřetí získal ocenění Best-in-Test.

T-Mobile Czech Republic klade důraz na odpovědný přístup k okolí a ke společnosti. Drží se férových pravidel podnikání, pomáhá na svět prospěšným aplikacím a službám, podporuje neziskové organizace, drobné podnikatele i jednotlivce a pomáhá při mimořádných událostech. Zaměstnanci společnosti působí jako dobrovolníci na řadě míst celé republiky.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz, www.t-press.cz (portál pro novináře), www.t-mobile.cz/pomahame (informace o společenské odpovědnosti) a www.rozjezdy.cz (T-Mobile Rozjezdy – program podpory drobných podnikatelů). 

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz