BÁČA STŘÍDÁ STANKA NA POZICI ŘEDITELE ZNAČKY A MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE T-MOBILE A SLOVAK TELEKOMU

Jan Stanko (1976), který stál posledních pět let v čele marketingové komunikace T-Mobile (a poslední dva roky také Slovak Telekomu, se rozhodl k 31. srpnu tohoto roku opustit stávající pozici. Jan do T-Mobile (Paegasu) nastoupil hned po studiích v roce 2000. Během svého působení stál u zrodu řady vtipných a nezapomenutelných kampaní, jako byly Vánoce s Chuckem Norrisem, série reklam s Vojtou Kotkem a Lukášem Pavláskem či s Ivanem Trojanem. 

Jeho nástupcem se od 1. září 2018 stává Ladislav Báča (1968), který v letech 2001 – 2014 působil v  Ogilvy Group ČR, nejprve na pozici Managing Director reklamní agentury Ogilvy&Mather a v letech 2006 – 2014 jako CEO celé skupiny. Poslední čtyři roky se věnoval poradenství v oblasti marketingu a komunikace, kde se kromě jiného specializoval na aplikaci behaviorální vědy v marketingu a komunikaci. Během svého působení v Ogilvy Ladislav spolupracoval na mnoha projektech, které získaly řadu domácích i zahraničních ocenění  - několik zlatých cen EFFIE (pro klienty eBanka, Amundsen, Air Bank a Český olympijský tým), či ocenění ze soutěží Golden Clio nebo Golden New York Festival. Pod jeho vedením Ogilvy získala v roce 2013 ocenění Agentura roku, které je nejprestižnějším oborovým uznáním pro komunikační agentury.

Ladislav Báča se věnuje také pedagogické činnosti na Fakultě sociálních věd UK v Praze, kde vyučuje marketingovou komunikaci a behaviorální ekonomii, a zároveň absolvuje PhD studium.

Ve volném čase se Ladislav věnuje rodině a sportu, především cyklistice, plážovému volejbalu a běhu. K jeho dalším koníčkům patří literatura a cestování, ideálně s batohem na zádech. Ladislav Báča hovoří anglicky, německy, rusky a polsky.

Personální výměnu komentuje Dušan Švalek, výkonný ředitel segmentu domácností: „Honzovi chci popřát mnoho štěstí v jeho dalším osobním i profesním životě a samozřejmě poděkovat za jeho dlouholetý přínos a neutuchající kreativitu. „Jeho“ reklamní kampaně se vyznačovaly nezaměnitelným rukopisem, který dokázal značku T-Mobile umístit na pozici dlouhodobé komunikační jedničky na českém trhu. Také jeho působení na trhu slovenském přineslo svěží vítr do komunikace Slovak Telekomu.“

„Velmi si vážím toho, že náš tým posílí právě Ladislav Báča, který patří k nejuznávanějším osobnostem českého komunikačního byznysu“, pokračuje Švalek, a uzavírá: „Telekomunikace patří k nejrychleji se vyvíjecím odvětvím, a já si jsem jist, že nový pohled na možnosti marketingové komunikace mohou obě naše společnosti posunout zase kupředu.“       


 
O společnosti

Společnost T-Mobile Czech Republic, člen mezinárodní telekomunikační skupiny Deutsche Telekom, má téměř 6,2 milionu mobilních zákazníků. T-Mobile je integrovaným operátorem a kromě telekomunikačních služeb nabízí i komplexní ICT řešení či partnerská řešení nejen pro firmy, ale i instituce a individuální zákazníky. Svým klientům poskytuje nadstandardní služby ve vysokorychlostní síti, což prokazuje i srovnávací měření kvality sítí umlaut (dříve P3), v němž T-Mobile již potřetí získal ocenění Best-in-Test.

T-Mobile Czech Republic klade důraz na odpovědný přístup k okolí a ke společnosti. Drží se férových pravidel podnikání, pomáhá na svět prospěšným aplikacím a službám, podporuje neziskové organizace, drobné podnikatele i jednotlivce a pomáhá při mimořádných událostech. Zaměstnanci společnosti působí jako dobrovolníci na řadě míst celé republiky.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz, www.t-press.cz (portál pro novináře) a www.t-mobile.cz/pomahame (informace o společenské odpovědnosti). 

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz