Přechod na nový systém CRM proběhne poslední říjnový víkend

Praha, 13. října 2014 – Od pátku 24. 10. 20:00 hodin do pondělí 27. 10. 2014 dopoledne proběhne plánovaná aktualizace a úprava systémů T-Mobile. Tato událost souvisí s první vlnou přechodu na nový systém pro řízení vztahů se zákazníky (CRM). Jde o zásadní a nutnou technologickou změnu, která pomůže zkvalitnit obsluhu klientů i zavádění nových služeb. Operátor své zákazníky s předstihem upozorňuje na nutnou odstávku některých služeb a omlouvá se za případné komplikace.

Stávající služby T-Mobile včetně volání, SMS a dat budou v uvedeném období fungovat bez omezení. V rámci odstávky však bohužel nebude možné přijímat a realizovat klientské požadavky, jako jsou aktivace nových služeb či změny v jejich nastavení, a to ani přes samoobsluhu Můj T-Mobile. V omezeném provozu bude fungovat také Zákaznické centrum. Asistenti zde budou moci poskytovat pouze základní informace a zpracovávat základní požadavky typu blokace karty z důvodu ztráty/krádeže. Odstávka se dotkne i klientů značky Kaktus a těch, kteří využívají služeb virtuálních operátorů v síti T-Mobile (GTS, Mobil.cz, RWE mobil a PRE mobil).

Operátor proto žádá své zákazníky, aby si s předstihem změnili své stávající nastavení služeb, případně aktivovali služby, které chtějí v období 24.–27. října používat, zejména národní či roamingové datové balíčky a hlasová zvýhodnění.


 
O společnosti

Společnost T-Mobile Czech Republic, člen mezinárodní telekomunikační skupiny Deutsche Telekom, je s téměř 6,2 milionu zákazníků jedničkou na českém trhu. T-Mobile je integrovaným operátorem a kromě mobilních a pevných telekomunikačních služeb nabízí i komplexní ICT řešení. Svým klientům poskytuje nadstandardní služby ve vysokorychlostní síti, což prokazuje i srovnávací měření kvality sítí umlaut (dříve P3), v němž T-Mobile již potřetí získal ocenění Best-in-Test.

T-Mobile Czech Republic klade důraz na odpovědný přístup k okolí a ke společnosti. Drží se férových pravidel podnikání, pomáhá na svět prospěšným aplikacím a službám, podporuje neziskové organizace, drobné podnikatele i jednotlivce a pomáhá při mimořádných událostech. Zaměstnanci společnosti působí jako dobrovolníci na řadě míst celé republiky.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz, www.t-press.cz (portál pro novináře), www.t-mobile.cz/pomahame (informace o společenské odpovědnosti) a www.rozjezdy.cz (T-Mobile Rozjezdy – program podpory drobných podnikatelů). 

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz