Přichází nový Twist a s ním neomezené volání na T-Mobile po dobití

Operátor představí Twist v nové podobě
Hlavním „trhákem“ je odměna za dobití s neomezeným voláním na T-Mobile
V srpnu poběží na novou tvář Twistu a odměnu za dobití reklamní kampaň

T-Mobile přichází s novou podobou předplacené karty Twist, kterou představí v srpnové reklamní kampani. Tato změna je spojena také s atraktivní novinkou v nabídce – s odměnou výstižně nazvanou V síti. Díky ní mohou zákazníci volat neomezeně na všechna čísla značky T-Mobile a získají také 100 MB dat navíc, to vše vždy na 30 dní po dobití částky 300 Kč a více.

Stávající klient s předplacenou kartou, který chce výhody spojené s odměnou využívat, se nejprve musí přihlásit, a to například zasláním SMS ve tvaru NASIM VSITI na číslo 4603. Toto přihlášení stačí provést pouze jednou. Následně se odměna zákazníkovi aktivuje vždy po dobití minimální částky 300 Kč na dobu platnosti 30 dní.

Pro nové klienty připravil operátor speciální edici předplacené Twist karty V síti, na níž je výhoda neomezeného volání na čísla značky T-Mobile a 100 MB dat navíc nastavena na prvních 30 dní zcela zdarma. Edice je k dispozici na obvyklých prodejních místech (např. v prodejnách operátora, prostřednictvím internetových stránek www.t-mobile.cz/twist apod.).

Další informace o odměně V síti najdete na www.t-mobile.cz/nasimzadobiti.

Informace ke kampani Twist
Twist dostává zcela novou tvář a styl, díky nimž bude odlišitelný od ostatní komunikace operátora. Základem je myšlenka, že lidé se o svůj mobil pečlivě starají a mají ho jako svého mobilního mazlíčka – proto slogan „Twist. Krmení pro váš mobil“. Komunikaci budou pomáhat 3D maskoti, kteří se představí i v srpnové kampani. Kampaň začne první srpnový den v onlinu, outdooru a na sociálních sítích, o týden později bude nasazen i TV spot. Níže uvádíme další podrobnosti.

Trvání: 1.–31. 8. 2016
Koncept: Krmení pro mobilní mazlíčky, animace
Médiamix: TV, venkovní reklama, online, sociální sítě, prodejny
Kreativní koncept: Havas Worldwide Prague
BTL a retail: Havas Worldwide Prague
Online: Proboston Creative
Mediální agentura: MediaCom Praha
Produkce TV: Barbora Šafaříková
Scénář: Anna Kučerová, Dušan Koutský
Výtvarník: Přemysl Ponáhlý
Animace: Peter Harakaly
Postprodukce: PFX Progressive


 
O společnosti

 

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz