SPOLU PO MAGENTOVÉ: T-MOBILE PODPOŘÍ NEOMEZENÝMI DATY DOVOLENOU V ČESKU

  • Neomezená data zdarma na 24 hodin pro všechny zákazníky – domácnosti i firmy – za návštěvu vybraných lokalit
  • Účast nabídnuta více než 500 firemním zákazníkům T-Mobile, portál Kudyznudy.cz oslovil 1700 svých B2B partnerů
  • Marketingová kampaň startuje 1. července

Praha, 24. června 2020 – Letošní letní dovolenou stráví většina obyvatel Česka v tuzemsku. T-Mobile se proto rozhodl zpříjemnit všem svým zákazníkům pobyt v Čechách, na Moravě nebo ve Slezsku a zároveň podpořit své firemní zákazníky a tuzemský cestovní ruch. Ve vybraných lokalitách, turisticky více či méně známých, si budou moci domácnosti i firemní zákazníci T-Mobile během července a srpna užívat neomezená mobilní data zdarma. Na akci na podporu cestovního ruchu spolupracoval operátor také s agenturou CzechTourism. Nabídku podpoří T-Mobile rovněž komunikační kampaní se sloganem „Spolu po magentové“.

T-Mobile oslovil více než 500 svých firemních zákazníků z oblasti cestovního ruchu gastronomie a hotelnictví. Ve spolupráci s redakcí portálu Kudyznudy.cz agentury CzechTourism byla nabídnuta účast dalším 1 700 subjektům po celé republice. V seznamu by se od července tak měly objevit oblíbené turistické cíle, provozovny ze segmentu gastronomie, ubytování, cestovního ruchu atd. Neomezená data zdarma tak budou moci dovolenkáři využít v každém regionu Česka.

„Hledali jsme způsob, jak po uvolnění opatření zpříjemnit našim zákazníkům jejich odpočinek, a zároveň podpořit podnikatele v cestovním v ruchu, včetně našich firemních zákazníků,“ vysvětluje Juraj Bóna, výkonný ředitel T-Mobile pro Českou republiku, a doplňuje: „Doufáme, že oblíbeným benefitem pro koncové zákazníky zvýšíme návštěvnost ve vybraných lokalitách, a tím také pomůžeme oživit nejen cestovní ruch, ale celé Česko.“

„Podle našeho posledního průzkumu plánuje dovolenou v České republice strávit osm z deseti Čechů. Konceptem #světovéČesko se je snažíme motivovat k tomu, aby navštívili i méně známá místa v regionech, která na tuzemské turisty čekají. K tomu, využíváme i potenciálu spolupráce s dalšími partnery,“ uvedl Jan Herget ředitel České centrály cestovního ruchu – CzechTourism a doplnil: „Redakce volnočasového portálu Kudyznudy.cz proto z každého regionu vybrala své nejlepší partnery a nabídla jim možnost zapojit se do společného projektu s T-Mobile.“

Neomezená data zdarma na 24 hodin 

Získat neomezená data zdarma na 24 hodin bude velmi jednoduché. Pokud zákazník navštíví lokalitu zapojenou do akce, stačí najít leták s QR kódem. Ten se po načtení telefonem automaticky přepíše do bezplatné SMS, kterou je potřeba odeslat na číslo 4603. Případně může zákazník poslat aktivační SMS ve tvaru: CESKELETO XXXX na 4603, kdy XXXX je unikátní kód lokality/provozovny.

Po SMS potvrzení souhlasu s lokalizací (probíhá jen při prvním zapojení do kampaně) obdrží zákazník unikátní 14místný kód, který vloží do mobilní aplikace Můj T-Mobile a aktivuje si tak neomezená data zdarma na 24 hodin.

Kód pro danou lokalitu lze použít pouze jednou za den, přičemž bezplatné surfování v mobilu může zákazník v jedné lokalitě využít maximálně třikrát během července a srpna. Maximální přenosová rychlost je v balíčku neomezených dat 3 Mbit/s.

Seznam partnerů, u kterých jsou neomezená data zdarma k dispozici, bude průběžně aktualizován a bude od 1. července k dispozici na www.t-mobile.cz/pomagentove.

Marketingová kampaň „Spolu po magentové“

Unikátní letní nabídku podpoří T-Mobile marketingovou kampaní, která potrvá od 1. července do 31. srpna. Mediamix bude zahrnovat TV spoty, on-line kampaň, outdoorové nosiče, včetně LED obrazovek, a sociální média. Kreativu připravila agentura Saatchi &Saatchi, digitální část kampaně má na starosti Proboston Creative, nákup mediálního prostoru obstaral MediaCom Prague.


 
O společnosti

 

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.
T-Mobile je členem národní sítě UN Global Compact a její služby byly již potřetí hodnoceny jako nejlepší v Best-in-test umlaut (dříve P3).

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz