Štědrý den 2004 v síti T-Mobile

  • Zákazníci T-Mobile odeslali více než 20 milionů SMS zpráv a uskutečnili přes 16 milionů hovorů
  • Počet odeslaných MMS zpráv se meziročně zvýšil o více než 250 %
  • Provoz meziročně vzrostl o 5,4 %

Praha, 25. 12. 2004 - Během Štědrého dne se zákazníci T-Mobile činili a opět přispěli k nárůstům  vánočních statistik. Pokud chce Čech poblahopřát, nejraději tak činí SMS zprávou: zatímco počet odeslaných SMS zpráv se meziročně zvýšil o 19 % na téměř 20,7 milionu, hovorů bylo uskutečněno celkem "pouze" 16,2 milionu, víceméně stejně jako v roce 2003 (+0,96 %). Největší nárůst však zaznamenaly MMS zprávy - jejich počet se zvýšil o plných 250 %. Celkový objem provozu vzrostl o  5,4 %. Síť T-Mobile ve vánočním náporu obstála bez výpadků.

Na Štědrý den zákazníci T-Mobile uskutečnili téměř 16,2 milionu hovorů, což oproti loňskému roku představuje nárůst ve výši necelého procenta. Největší hlasový provoz byl zaznamenán mezi 10:30 - 11:30, kdy bylo uskutečněno 1,2 milionu hovorů. Nejvyšší počet hovorů v jednom okamžiku byl však tradičně po večerní nadílce - ve 20:15. Celková úspěšnost hovorů byla i v době největší špičky více než 99 %..
O tom, že kdyby nebylo SMS, museli by si je Češi vymyslet, svědčí i včerejší výkony zákazníků T-Mobile. Každý z nich odeslal průměrně 5 textových zpráv (meziroční zlepšení o 1 SMS na hlavu), což úhrnem představuje téměř 20,7 milionu odeslaných zpráv. Ve srovnání s loňským rokem se jedná o nárůst ve výši 19 %. Hodinou, kdy bylo odesláno nejvíce vánočních SMS, byl stejně jako vloni čas  9,45 - 10,45.

Zatímco vloni si zákazníci teprve zvykali na MMS zprávy, letos už je hojně používali. Zatímco v roce 2003 prošlo MMS centrem prošlo celkově 25 tisíc zpráv , letos se tento počet vyšplhal na téměř 88 tisíc, což představuje nárůst o plných 250 %. Tématem MMS zpráv odeslaných zákazníky z mobilů byly patrně zážitky ze štědrovečerní nadílky; na rozdíl od textových zpráv jich totiž bylo nejvíce odesláno mezi 19,45 a 20:45.

V síti T-Mobile bylo 24.12. přihlášeno 4,02 milionu zákazníků, o 7,2 % více než vloni.


 
O společnosti

 

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz