T-MOBILE: DVĚ TŘETINY ZÁKAZNÍKŮ STÁLE DOBÍJÍ PŘEDPLACENÉ KARTY MIMO BEZPEČÍ SVÉHO DOMOVA

  • I v nouzovém stavu nejčastěji dobíjí zákazníci kredit na prodejních místech, v trafikách, na terminálech, nebo fyzickými kupóny
  • On-line způsoby snižují riziko fyzického kontaktu
  • Díky 50 % kreditu zdarma stoupl průměrný počet on-line dobíjení v rámci Můj T-Mobile o dvě třetiny

Praha, 31. března 2020 – V době nouzového stavu by lidé měli maximální omezit svůj pohyb venku i fyzický kontakt s ostatními. Přesto stále dvě třetiny uživatelů předplacených karet nejčastěji navyšují svůj kredit „off-line“ způsoby – tedy přímo na prodejních místech, na terminálech v trafikách či klasickými dobíjecími kupóny. On-line způsoby jsou přitom mnohem pohodlnější, bezpečnější a v aplikaci nebo na webových stránkách Můj T-Mobile dostanou zákazníci 50 % kreditu navíc. I tak během uplynulých týdnů vzrostl zájem o on-line dobíjení jen o 4 procentní body.

„Chtěli bychom apelovat na všechny Twist uživatele, že kvůli dobití kreditu nemusí opouštět bezpečí svého domova. Navýšit kredit na své předplacené kartě si mohou u nás přímo na webu, v mobilní aplikaci Můj T-Mobile nebo jim může dobít on-line někdo z jejich blízkých,“ říká Michal Podlucký, ředitel řízení segmentu rezidentních zákazníků T-Mobile, a dodává: „Díky nabídce 50% bonusového kreditu navíc vzrostl průměrný počet dobíjení v našich on-line kanálech o dvě třetiny. I tak ale celkově on-line dobíjení využívá jen jeden ze tří uživatelů Twist karty.“

Během nouzového stavu se počet „venkovních metod“ pořízení kreditu snížil jen o čtyři procentní body na 65 %. Zhruba třetina dobití probíhá on-line. I proto T-Mobile dává od 18. března při dobíjení v mobilní aplikaci Můj T-Mobile nebo na svém webu 50% bonusový kredit zdarma, a to bez ohledu na počet dobití. Ten je možné využít jak na volání, tak SMS i nákup datových balíčků, tak aby uživatelé mohli být v kontaktu se svými blízkými kdykoliv potřebují. „Od 18. března jsme zákazníkům připsali bonusový kredit v řádu milionů korun,“ upozorňuje Michal Podlucký.

Jak a kde dobíjet Twist kartu on-line během nouzového stavu:

  • Mobilní aplikace Můj T-Mobile – ke stažení ZDE– 50% bonus zdarma
  • V internetové samoobsluze Můj T-Mobile – 50% bonus zdarma
  • Platební kartou přímo na webu T-Mobile– 50% bonus zdarma
  • Z vyúčtování – dobití v aplikaci Můj T-Mobile a částka se připíše k měsíčnímu vyúčtování služeb – 50% bonus zdarma.

On-line dobíjení umožňují svým klientům také některé banky prostřednictvím svých bankovních aplikací nebo internetového bankovnictví z počítačů, tento způsob je v aktuální situaci také bezpečný, nicméně u těchto metod nezíská zákazník 50 % kreditu navíc od T-Mobile.


 
O společnosti

Společnost T-Mobile Czech Republic, člen mezinárodní telekomunikační skupiny Deutsche Telekom, je s více než 6,2 miliony zákazníků jedničkou na českém trhu. T-Mobile je integrovaným operátorem a kromě mobilních a pevných telekomunikačních služeb nabízí i komplexní ICT řešení. Svým klientům poskytuje nadstandardní služby ve vysokorychlostní síti, což prokazuje i srovnávací měření kvality sítí umlaut (dříve P3), v němž T-Mobile již potřetí získal ocenění Best-in-Test.

T-Mobile Czech Republic klade důraz na odpovědný přístup k okolí a ke společnosti. Drží se férových pravidel podnikání, pomáhá na svět prospěšným aplikacím a službám, podporuje neziskové organizace, drobné podnikatele i jednotlivce a pomáhá při mimořádných událostech. Zaměstnanci společnosti působí jako dobrovolníci na řadě míst celé republiky.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz, www.t-press.cz (portál pro novináře), www.t-mobile.cz/pomahame (informace o společenské odpovědnosti) a www.rozjezdy.cz (T-Mobile Rozjezdy – program podpory drobných podnikatelů). 

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz