T-MOBILE: DVĚ TŘETINY ZÁKAZNÍKŮ STÁLE DOBÍJÍ PŘEDPLACENÉ KARTY MIMO BEZPEČÍ SVÉHO DOMOVA

  • I v nouzovém stavu nejčastěji dobíjí zákazníci kredit na prodejních místech, v trafikách, na terminálech, nebo fyzickými kupóny
  • On-line způsoby snižují riziko fyzického kontaktu
  • Díky 50 % kreditu zdarma stoupl průměrný počet on-line dobíjení v rámci Můj T-Mobile o dvě třetiny

Praha, 31. března 2020 – V době nouzového stavu by lidé měli maximální omezit svůj pohyb venku i fyzický kontakt s ostatními. Přesto stále dvě třetiny uživatelů předplacených karet nejčastěji navyšují svůj kredit „off-line“ způsoby – tedy přímo na prodejních místech, na terminálech v trafikách či klasickými dobíjecími kupóny. On-line způsoby jsou přitom mnohem pohodlnější, bezpečnější a v aplikaci nebo na webových stránkách Můj T-Mobile dostanou zákazníci 50 % kreditu navíc. I tak během uplynulých týdnů vzrostl zájem o on-line dobíjení jen o 4 procentní body.

„Chtěli bychom apelovat na všechny Twist uživatele, že kvůli dobití kreditu nemusí opouštět bezpečí svého domova. Navýšit kredit na své předplacené kartě si mohou u nás přímo na webu, v mobilní aplikaci Můj T-Mobile nebo jim může dobít on-line někdo z jejich blízkých,“ říká Michal Podlucký, ředitel řízení segmentu rezidentních zákazníků T-Mobile, a dodává: „Díky nabídce 50% bonusového kreditu navíc vzrostl průměrný počet dobíjení v našich on-line kanálech o dvě třetiny. I tak ale celkově on-line dobíjení využívá jen jeden ze tří uživatelů Twist karty.“

Během nouzového stavu se počet „venkovních metod“ pořízení kreditu snížil jen o čtyři procentní body na 65 %. Zhruba třetina dobití probíhá on-line. I proto T-Mobile dává od 18. března při dobíjení v mobilní aplikaci Můj T-Mobile nebo na svém webu 50% bonusový kredit zdarma, a to bez ohledu na počet dobití. Ten je možné využít jak na volání, tak SMS i nákup datových balíčků, tak aby uživatelé mohli být v kontaktu se svými blízkými kdykoliv potřebují. „Od 18. března jsme zákazníkům připsali bonusový kredit v řádu milionů korun,“ upozorňuje Michal Podlucký.

Jak a kde dobíjet Twist kartu on-line během nouzového stavu:

  • Mobilní aplikace Můj T-Mobile – ke stažení ZDE– 50% bonus zdarma
  • V internetové samoobsluze Můj T-Mobile – 50% bonus zdarma
  • Platební kartou přímo na webu T-Mobile– 50% bonus zdarma
  • Z vyúčtování – dobití v aplikaci Můj T-Mobile a částka se připíše k měsíčnímu vyúčtování služeb – 50% bonus zdarma.

On-line dobíjení umožňují svým klientům také některé banky prostřednictvím svých bankovních aplikací nebo internetového bankovnictví z počítačů, tento způsob je v aktuální situaci také bezpečný, nicméně u těchto metod nezíská zákazník 50 % kreditu navíc od T-Mobile.


 
O společnosti

 

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz