T-Mobile garantuje úspěšnost reklamních SMS/MMS

  • Vaše mobilní kampaň bude alespoň 10x úspěšnější než bannerová. Pokud ne, prvních 20 000 kontaktů máte zdarma!
  • Výjimečná nabídka platí od února do června

Praha 12. února 2010 - Od 15. 2. přichází T-Mobile s ojedinělou nabídkou pro inzerenty, kteří se rozhodnou využít mobilní reklamy. Pokud první realizovaná kampaň reklamních SMS/MMS u T-Mobile nedosáhne alespoň 1% tzv. response rate (reakce zákazníka na sdělení), získá nárok na prvních 20 000 kontaktů zdarma. Výjimečná nabídka platí od 15. února do 30. června 2010.

Nabídka garantované úspěšnosti je limitovaná.  Objednávku kampaně je třeba zadat do 30. května tohoto roku, přičemž kampaň musí být realizována do konce června 2010.

V případě, že kampaň nedosáhne garantované úspěšnosti, nebude inzerent platit za oslovení prvních 20,000 kontaktů, ani za měření a vyhodnocení kampaně. Náklady na tvorbu kreativního řešení jako např. na tvorbu internetových stránek v mobilu nese inzerent sám.

"Touto nabídkou chceme upozornit na efektivitu mobilní reklamy", vysvětluje Michal Němec, ředitel portálových a obsahových služeb T-Mobile, a doplňuje: "Již testovací provoz v loňském roce prokázal, že forma mobilní reklamy je v případě dobře vybrané cílové skupiny nad očekávání úspěšná. Například Coca-Cola vyzkoušela reklamní SMS/MMS pro propagaci svého věrnostního programu MyCokeZone.cz. Reakce byly více než uspokojivé - na stránku nabídky v reklamní SMS/MMS se prokliklo 5,87 % a do věrnostního programu se zaregistrovalo plných 3,45 % z oslovených."

O budoucnosti mobilní reklamy je přesvědčen také David Šmahel, vedoucí marketingové komunikace Komerční banky, jež se zúčastnila pilotního provozu v loňském roce s kampaní zacílenou na studenty: "Myslíme si, že mobilní marketing má i v budoucnosti významnou pozici, a to nejen v segmentu mladých lidí. Jako hlavní výhodu vidíme v přesném zacílení, velmi dobré znalosti vybrané skupiny a především v rychlosti a flexibilitě tohoto nástroje".

Kompletní informace o podmínkách nabídky T-Mobile na www.t-mobile.cz/reklama.


 
O společnosti

 

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz