T-Mobile má svůj metaverse. Představuje vlastní hru na nejrozšířenější online herní platformě Roblox

  • T-Mobile, prostřednictvím svého hudebního projektu Electronic Beats, vstupuje jako první mobilní operátor na herní platformu Roblox – s vlastním virtuálním klubem Beatland
  • Otevření klubu se v exkluzivních setech se svým avatarem zhostí DJ Boris Brejcha, který bude hrát během 22. až 24. dubna
  • Součástí projektu jsou animované filmy se sociální tematikou od talentovaných umělců
  • Uživatele čeká řada role-playing doprovodných aktivit i speciální „verch“

Hudební projekt Electronic Beats se znovu objevuje na scéně. Skupina Deutsche Telekom a jeho národní operátoři vstupují jako první telekomunikační společnost do metaverse. Na nejrozšířenější online herní platformě Roblox představuje svůj vlastní projekt virtuálního klubu Beatland, kterým chce nabídnout nový způsob zážitku z hudby, spolu s řadou dalších aktivit v rámci metaverse. Projekt vytvořilo švédské kreativní studio The Gang ve spolupráci s berlínským Art Direction and Design Studio Yukiko a známým animátorem Jackem Sachsem.

Živé akce v metaverse

Otevírací party Beatlandu bude mít na starosti známý DJ a producent Boris Brejcha, který se svými živými sety vystupuje v Evropě, USA i jižní Americe. Prostřednictvím svého avataru zahraje v klubu několik exkluzivních setů, a to každou hodinu od pátku 22. do neděle 24. dubna. „V dnešní době se i na klubové scéně prolíná realita a metasvět a všichni chceme propojit nejmodernější technologie a inovace s klubovou kulturou. Proto jsem opravdu zvědavý, jaký vibe se nám v Beatlandu podaří vytvořit,“ dodává Boris Brejcha.

Metaverse Beatland vyvinulo švédské kreativní studio The Gang, jedno z nejvýznamnějších Roblox tvůrčích studií, ve spolupráci s berlínským Art Direction and Design Studio Yukiko a animátorem a ilustrátorem Jackem Sachsem. Celý tým úzce spolupracoval také s německou neziskovou organizací FSM, aby byl výsledný virtuální svět bezpečným místem pro setkávání uživatelů z celého světa. 

Interakce a gamifikace

Uživatelé se mohou do metaverse Beatlandu aktivně zapojit prostřednictvím různých rolí – v klubu mohou se svými avatary být promotéry nebo vyhazovači, v obchodu s deskami zase mohou zastávat post manažera. Za virtuální měnu Beat Coins si mohou v obchodě s deskami a v Telekom Shopu zakoupit speciální outfity pro své avatary a další digitální předměty (verch). Beat Coins získají plněním různých aktivit v rámci Beatlandu. Výtěžek získaný prodejem digitálních předmětů pak bude využit na další vylepšování Beatland metaverse. Na návštěvníky kina čekají krátké animované filmy zaměřující se na sociální tematiku z dílny talentovaných tvůrců, jakými jsou Haein Kim nebo Aleksandra Bokova.

„Projekt Electronic Beats se už více než dvacet let pohybuje na pomezí kultury a technologií. Jsme rádi, že se nám podařilo držet krok s rychlým vývojem kreativního průmyslu a zároveň zachovat původní charakter programu. Metaverse je pro nás zásadní inovací, která nám umožní znovuobjevení trendu avatarů a virtuálního hudebního zážitku,“ doplňuje Wolfgang Kampbartold, VP International Market Communications v Deutsche Telekom.

„Našemu kreativnímu týmu se podařilo vytvořit jedinečný virtuální prostor, který chceme v budoucnu využívat k dalším klubovým akcím doplňujícím reálný program Electronic Beats. Těším se, až návštěvníci náš virtuální klub zaplní.

O Telekom Electronic Beats
Celoevropský hudební projekt Telekom Electronic Beats odráží neustálý vývoj hudby, designu, umění, módy a nových technologií. Prakticky žádná jiná iniciativa neměla tak trvalý a významný podíl na hudební kultuře. Projekt se zaměřuje na Web3 zážitky, streamování, audiovizuální obsah i živé akce na Deutsche Telekom trzích v Německu, Polsku, Rumunsku, Chorvatsku a Maďarsku.


 
O společnosti

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,3 milionu zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu, provozuje již více než 1 042 5G vysílačů a svou sítí páté generace pokrývá 21 % obyvatel ČR. Jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka také budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.

Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.

T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou z priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. Kromě naplňování konkrétních cílů v rámci iniciativy Green Deal se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje i na zmírnění digitální propasti a mentální wellbeing a podporu společensky zodpovědných aktivit. Vůči společnosti jako celku pak přijal auditovatelný závazek, že do konce roku 2024 budou mít jeho CSR aktivity přímý dopad na 555 200 jedinců. Společnost cíleně podporuje neziskové organizace i jednotlivce, pomáhá při mimořádných událostech a její zaměstnanci se pravidelně zapojují do řady dobrovolnických aktivit po celé ČR.
T-Mobile je členem národní sítě UN Global Compact a její služby byly již potřetí hodnoceny jako nejlepší v Best-in-test UMLAUT (dříve P3).

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz

X