T-MOBILE MĚNÍ PROVOZNÍ DOBU INFOLINKY

Urgentní požadavky i nadále řešeny 24/7

K dispozici celá škála samoobslužných kanálů, podpora ve Značkových prodejnách či na sociálních sítích

T-Mobile zavádí z provozních důvodů změny v pracovním režimu Zákaznického centra. Od 3. dubna 2017 budou operátoři infolinky obsluhovat ve zkrácené pracovní době: ve všední den od 8 do 21 hodin (Twist a tarifní zákazníci), resp. od 8 do 18 hodin (firemní zákazníci). O víkendech a státních svátcích pak budou operátoři k dispozici všem klientům mezi 8. a 17. hodinou. I nadále bude možno po celých 24 hodin řešit urgentní požadavky související s funkčností služeb či kritickými situacemi – např. blokování a odblokování SIM karty, hlášení poruch či administrace roamingu.

Spokojenost uživatelů s dostupností a kvalitou péče je a nadále bude pro T-Mobile jednou z priorit. Operátor nabízí četné možnosti, jak pohodlně a spolehlivě vyřešit požadavky zákazníků: od samoobslužných kanálů (Můj T-Mobile, hlasový automat, SMS) dostupných 24 hodin denně po podporu, již nabízejí pracovníci ve Značkových prodejnách, či podporu na sociálních sítích.

Můj T-Mobile
Jedním z důvodů, proč operátor ke změně přistoupil, je dlouhodobě rostoucí obliba samoobslužných internetových kanálů, zejména pak aplikace Můj T-Mobile. Počet uživatelů webu se v současné době pohybuje nad hranicí 700 000 měsíčně; mobilní aplikaci pak využívá každý měsíc téměř 300 000 zákazníků T-Mobile. V samoobsluze mohou klienti odbavit většinu svých požadavků, kvůli nimž by jinak museli volat Zákaznické centrum. Pomocí Můj T-Mobile si uživatel může zjistit detaily o své smlouvě, nastavit důležité služby, zaplatit fakturu za služby, dobít předplacenou kartu či si ověřit, kolik dat již vyčerpal. Najde tam i mapu pokrytí a mapu prodejen spolu s jejich otevírací dobou.

Podpora na sociálních sítích
Významná skupina uživatelů pak pro řešení svých požadavků primárně využívá sociální sítě. T-Mobile se zákazníky komunikuje mj. na Facebooku, Twitteru, G+ a provozuje diskusní fórum. V roce 2016 počet podnětů v těchto kanálech měsíčně překračoval 100 000, přičemž průměrný čas první reakce ze strany operátora nepřekračuje 10 minut.

Stručný přehled způsobů, jak a kdy mohou zákazníci řešit své požadavky: 
Samoobsluha Můj T-Mobile https://www.t-mobile.cz/muj-t-mobile, aplikace Můj T-Mobile ke stažení v Apple Store, Google Play nebo Microsoft Store zdarma.

Zákaznické centrum (infolinka)

  • Twist a tarifní zákazníci: 800 7373 73, 4603 (603603603 z jiných sítí), po-pá 8–21, víkendy, svátky 8–17 (urgentní požadavky 24/7)
  • Firemní zákazníci: 800 7373 33, po-pá 8–18, víkendy, svátky 8–17 (urgentní požadavky 24/7)
  • Hlášení poruch: 800 737373 (nonstop)

Sociální média (FB, G+, Twitter) a diskusní forum: po-pá 7–22, so-ne 10–20
Značkové prodejny – dle otvírací doby.

Kompletní informace k nalezení zde.


 
O společnosti

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,3 milionu zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu, provozuje již více než 1 042 5G vysílačů a svou sítí páté generace pokrývá 21 % obyvatel ČR. Jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka také budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.

Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.

T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou z priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. Kromě naplňování konkrétních cílů v rámci iniciativy Green Deal se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje i na zmírnění digitální propasti a mentální wellbeing a podporu společensky zodpovědných aktivit. Vůči společnosti jako celku pak přijal auditovatelný závazek, že do konce roku 2024 budou mít jeho CSR aktivity přímý dopad na 555 200 jedinců. Společnost cíleně podporuje neziskové organizace i jednotlivce, pomáhá při mimořádných událostech a její zaměstnanci se pravidelně zapojují do řady dobrovolnických aktivit po celé ČR.
T-Mobile je členem národní sítě UN Global Compact a její služby byly již potřetí hodnoceny jako nejlepší v Best-in-test UMLAUT (dříve P3).

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz

X