T-MOBILE MĚNÍ PROVOZNÍ DOBU INFOLINKY

Urgentní požadavky i nadále řešeny 24/7

K dispozici celá škála samoobslužných kanálů, podpora ve Značkových prodejnách či na sociálních sítích

T-Mobile zavádí z provozních důvodů změny v pracovním režimu Zákaznického centra. Od 3. dubna 2017 budou operátoři infolinky obsluhovat ve zkrácené pracovní době: ve všední den od 8 do 21 hodin (Twist a tarifní zákazníci), resp. od 8 do 18 hodin (firemní zákazníci). O víkendech a státních svátcích pak budou operátoři k dispozici všem klientům mezi 8. a 17. hodinou. I nadále bude možno po celých 24 hodin řešit urgentní požadavky související s funkčností služeb či kritickými situacemi – např. blokování a odblokování SIM karty, hlášení poruch či administrace roamingu.

Spokojenost uživatelů s dostupností a kvalitou péče je a nadále bude pro T-Mobile jednou z priorit. Operátor nabízí četné možnosti, jak pohodlně a spolehlivě vyřešit požadavky zákazníků: od samoobslužných kanálů (Můj T-Mobile, hlasový automat, SMS) dostupných 24 hodin denně po podporu, již nabízejí pracovníci ve Značkových prodejnách, či podporu na sociálních sítích.

Můj T-Mobile
Jedním z důvodů, proč operátor ke změně přistoupil, je dlouhodobě rostoucí obliba samoobslužných internetových kanálů, zejména pak aplikace Můj T-Mobile. Počet uživatelů webu se v současné době pohybuje nad hranicí 700 000 měsíčně; mobilní aplikaci pak využívá každý měsíc téměř 300 000 zákazníků T-Mobile. V samoobsluze mohou klienti odbavit většinu svých požadavků, kvůli nimž by jinak museli volat Zákaznické centrum. Pomocí Můj T-Mobile si uživatel může zjistit detaily o své smlouvě, nastavit důležité služby, zaplatit fakturu za služby, dobít předplacenou kartu či si ověřit, kolik dat již vyčerpal. Najde tam i mapu pokrytí a mapu prodejen spolu s jejich otevírací dobou.

Podpora na sociálních sítích
Významná skupina uživatelů pak pro řešení svých požadavků primárně využívá sociální sítě. T-Mobile se zákazníky komunikuje mj. na Facebooku, Twitteru, G+ a provozuje diskusní fórum. V roce 2016 počet podnětů v těchto kanálech měsíčně překračoval 100 000, přičemž průměrný čas první reakce ze strany operátora nepřekračuje 10 minut.

Stručný přehled způsobů, jak a kdy mohou zákazníci řešit své požadavky: 
Samoobsluha Můj T-Mobile https://www.t-mobile.cz/muj-t-mobile, aplikace Můj T-Mobile ke stažení v Apple Store, Google Play nebo Microsoft Store zdarma.

Zákaznické centrum (infolinka)

  • Twist a tarifní zákazníci: 800 7373 73, 4603 (603603603 z jiných sítí), po-pá 8–21, víkendy, svátky 8–17 (urgentní požadavky 24/7)
  • Firemní zákazníci: 800 7373 33, po-pá 8–18, víkendy, svátky 8–17 (urgentní požadavky 24/7)
  • Hlášení poruch: 800 737373 (nonstop)

Sociální média (FB, G+, Twitter) a diskusní forum: po-pá 7–22, so-ne 10–20
Značkové prodejny – dle otvírací doby.

Kompletní informace k nalezení zde.


 
O společnosti

Společnost T-Mobile Czech Republic, člen mezinárodní telekomunikační skupiny Deutsche Telekom, vloni oslavila 20 let na českém trhu. S šesti miliony mobilních zákazníků je jedničkou na českém mobilním trhu. T-Mobile je ale především integrovaným operátorem a kromě telekomunikačních služeb nabízí i komplexní ICT řešení nejen pro firmy. Svým klientům poskytuje nadstandardní služby ve vysokorychlostní síti a špičkové inovace v oblasti technologií.

T-Mobile Czech Republic, zakládající člen národní sítě UN Global Compact v České republice, klade důraz na odpovědný přístup k okolí a ke společnosti. Drží se férových pravidel podnikání, pomáhá na svět prospěšným aplikacím a službám, podporuje neziskové organizace, drobné podnikatele i jednotlivce a pomáhá při mimořádných událostech. Zaměstnanci společnosti působí jako dobrovolníci na řadě míst celé republiky.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz, www.t-press.cz (portál pro novináře), www.t-mobile.cz/pomahame (informace o společenské odpovědnosti) a www.rozjezdy.cz (T-Mobile Rozjezdy – program podpory drobných podnikatelů. 

Kontakty na tiskové oddělení: press@t-press.cz, tel.: 603 601 031.