T-MOBILE POSILUJE POZICI V B2B

Operátor po spojení s T-Systems rozšířil nabídku služeb pro firmy
Různé kategorie služeb a řešení od jediného poskytovatele
Letos se T-Mobile zaměří hlavně na datová centra, cloud a monitoring vozidel     

Praha, 19. března 2014 – T-Mobile po sloučení se společností T-Systems rozšířil svou nabídku řešení pro firemní zákazníky, a to zejména v oblasti ICT pro korporátní klienty a veřejnou správu. Stal se tak plnohodnotným integrovaným operátorem. V letošním roce se společnost zaměří především na služby datových center a virtuálního datového centra, pronájem softwaru či aplikací prostřednictvím cloudu a monitoring vozového parku.  

Operátor získal spolu s T-Systems datové centrum Vyšehrad v Kongresovém centru v Praze. Zároveň začíná zákazníkům nabízet služby datových center, která dosud využíval pouze pro svou potřebu. Všechna datová centra splňují maximální úroveň fyzické i datové bezpečnosti, jsou klimatizovaná a vybavená protipožární ochranou i záložními zdroji energie. Klienti si v nich mohou pronajmout prostor pro vlastní servery (housing) nebo přímo servery (hosting).

V oblasti Cloud computingu bude operátor i nadále nabízet služby virtuálního datového centra, v jejichž rámci si lze pronajmout určitou výpočetní kapacitu. Novinkou v nabídce bude řešení typu Software jako služba (Software as a Service – SaaS), kdy zákazník využívá v cloudu programy a aplikace a sám si nastavuje a mění počet licencí podle svých momentálních potřeb. Služba bude dostupná v létě letošního roku a jako první bude nabízet kancelářský software řady Microsoft Office 365.

„Mimo jiné se letos chceme zaměřovat na rozvoj ICT služeb a zejména na cloudová řešení,“ říká Miloš Mastník, ředitel marketingu T-Mobile pro firemní segment, a dodává: „Jsme schopni zákazníkům zajistit vyšší zabezpečení jejich dat včetně přenosu, než kdyby je spravovali sami, využívání cloudu jim navíc přináší vyšší komfort a úspory za provoz vlastního IT.“

Po řadě partnerských řešení v oblasti M2M (machine to machine, tedy komunikace mezi zařízeními) spustí operátor 1. dubna 2014 službu monitoringu vozidel pod vlastní značkou T-Mobile Autopark. Ta dokáže monitorovat pohyb vozidel v reálném čase, vyhodnocovat průběh jednotlivých jízd a vytvářet různé výstupy. Služba používá systém GPS pro určení polohy a rychlosti pohybu vozidla a její součástí je portál, na kterém zákazník vidí přehledně svůj vozový park. Tarify v partnerských řešeních T-Mobile momentálně využívá 270 tisíc SIM karet. 

  • Prezentace z tiskové konference B2B zde.  

 
O společnosti

Společnost T-Mobile Czech Republic, člen mezinárodní telekomunikační skupiny Deutsche Telekom, letos slaví 20 let na českém trhu. S šesti miliony mobilních zákazníků je jedničkou na českém mobilním trhu. T-Mobile je ale především integrovaným operátorem a kromě telekomunikačních služeb nabízí i komplexní ICT řešení nejen pro firmy. Svým klientům poskytuje nadstandardní služby ve vysokorychlostní síti a špičkové inovace v oblasti technologií.

T-Mobile Czech Republic, zakládající člen národní sítě UN Global Compact v České republice, klade důraz na odpovědný přístup k okolí a ke společnosti. Drží se férových pravidel podnikání, pomáhá na svět prospěšným aplikacím a službám, podporuje neziskové organizace, drobné podnikatele i jednotlivce a pomáhá při mimořádných událostech. Zaměstnanci společnosti působí jako dobrovolníci na řadě míst celé republiky.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz, www.t-press.cz (portál pro novináře), www.t-mobile.cz/pomahame (informace o společenské odpovědnosti) a www.rozjezdy.cz (T-Mobile Rozjezdy – program podpory drobných podnikatelů. 

Kontakty na tiskové oddělení: press@t-press.cz, tel.: 603 601 031.