T-MOBILE TV PRODLUŽUJE ZPĚTNÉ ZHLÉDNUTÍ NA 3 DNY

Delší zpětné zhlédnutí bude dostupné na všech nabízených kanálech
T-Mobile TV nabízí přes 186 kanálů, 47 nejsledovanějších v HD kvalitě
Televizi od T-Mobile využívá už přes 30 tisíc zákazníků

Více než 1 milion pořadů měsíčně si pustí zákazníci T-Mobile TV díky funkcionalitě zpětné zhlédnutí a od 16. října jejich počet ještě výrazně poroste. Služba totiž přichází s dalším vylepšením a zpětné zhlédnutí je u všech nabízených kanálů nově prodlouženo na 3 dny, tedy 72 hodin. Doposud bylo možné sledovat pořady vysílané v posledních 2 dnech.

„Zpětné zhlédnutí je nejvyužívanější a také nejoceňovanější funkcionalitou T-Mobile TV. Pravidelně jej využívají více než tři čtvrtiny našich zákazníků,“ vysvětluje Václav Zadina, produktový manažer T-Mobile TV. „Oblíbené je také sledování TV v počítači, v chytrém telefonu nebo tabletu. Populární je i nahrávání TV pořadů přes mobilní aplikaci.“

Zpětné zhlédnutí umožňuje přehrát si (bez nutnosti nahrávání) jakýkoli pořad, který byl vysílaný v minulých dnech. Také lze už odvysílané pořady nahrávat a ukládat na 30 dní. Žádný pořad tak uživateli neunikne a může jej sledovat, kdy zrovna chce.

„Vyšli jsme vstříc našim zákazníkům, kteří se chtějí například v pondělí večer podívat na pořad, který běžel přes víkend nebo v pátek. Je pro nás důležité, aby zpětné zhlédnutí dostupné pro všechny kanály a na stejnou dobu, protože naším cílem je jednoduchost a přehlednost. Chceme, aby uživatel nemusel přemýšlet, který kanál má nebo nemá zpětné zhlédnutí, popřípadě jak dlouhé,“ dodává Václav Zadina.

Kromě nejsledovanějších kanálů typu Nova, Prima či ČT1 zákazníci zpětné zhlédnutí nejvíce využívají u dětských kanálů (Nickelodeon, Disney, ČT:D a Minimax), seriálových (Prima Cool, Prima Comedy Central) a pořadů pro dospělé (Leo TV/Extasy, Dusk TV). T-Mobile TV je tedy opravdu televize pro každého člena rodiny, v níž si každý najde to své.


 
O společnosti

Společnost T-Mobile Czech Republic, člen mezinárodní telekomunikační skupiny Deutsche Telekom, má téměř 6,2 milionu mobilních zákazníků. T-Mobile je integrovaným operátorem a kromě telekomunikačních služeb nabízí i komplexní ICT řešení či partnerská řešení nejen pro firmy, ale i instituce a individuální zákazníky. Svým klientům poskytuje nadstandardní služby ve vysokorychlostní síti, což prokazuje i srovnávací měření kvality sítí umlaut (dříve P3), v němž T-Mobile již potřetí získal ocenění Best-in-Test.

T-Mobile Czech Republic klade důraz na odpovědný přístup k okolí a ke společnosti. Drží se férových pravidel podnikání, pomáhá na svět prospěšným aplikacím a službám, podporuje neziskové organizace, drobné podnikatele i jednotlivce a pomáhá při mimořádných událostech. Zaměstnanci společnosti působí jako dobrovolníci na řadě míst celé republiky.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz, www.t-press.cz (portál pro novináře) a www.t-mobile.cz/pomahame (informace o společenské odpovědnosti). 

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz