T-MOBILE SE PO 22 LETECH LOUČÍ S ČESKOU FOTBALOVOU REPREZENTACÍ

  • Paegas/T-Mobile generálním partnerem od roku 1998
  • Přes 230 zápasů, 11 kvalifikačních cyklů
  • Sedm postupů v řadě na Euro, jedna účast na mistrovství světa
  • 30 tisíc vstupenek rozdáno zákazníkům

Praha, 9. března 2020 – T-Mobile ukončí po letošním evropském šampionátu své partnerství s českou fotbalovou reprezentací. Největší tuzemský mobilní operátor byl generálním partnerem nejlepších českých fotbalistů více než 22 let. Zákazníci T-Mobile a fanoušci si naposledy budou moci během letošního Eura užít řadu aktivit, které pro ně generální partner české fotbalové reprezentace připraví.

„Stáli jsme po boku české reprezentace déle než dvě dekády, ať už se dařilo, či nikoliv. Sedmý postup v řadě na Euro symbolicky uzavře naši spolupráci,“ říká Juraj Bóna, výkonný ředitel T-Mobile Czech Republic, a dodává: „Máme hluboko v srdci český fotbal, emoce, které přináší, jak dokáže spojit a nadchnout fotbalové fanoušky od Aše po Jablunkov. Zároveň ale cítíme, že je čas se posunout dále.“

T-Mobile se spojil s fotbalovou reprezentací v roce 1998, tehdy ještě jako Paegas. V Česku se snad nenajde fotbalový fanoušek, který by neměl doma reprezentační dres s logem operátora. Jen na mistrovství světa 2006 v Německu jich měl T-Mobile připraveno 100 000.

„Bylo to dlouhé a oboustranně prospěšné partnerství, za které je zapotřebí poděkovat. O možnosti skončit jsme se dozvěděli už před několika měsíci, a tak nás konečné rozhodnutí nepřekvapilo,“ poznamenal předseda FAČR Martin Malík.

Během více než dvou desetiletí uspořádal T-Mobile pro fanoušky nejrůznější aktivity, ať už se jednalo o velkoplošné projekce, akce 1+1 vstupenka zdarma, lístky v předprodeji, sběratelské kolekce kartiček fotbalových reprezentantů, speciální fotbalové zpravodajství v mobilu, mobilní aplikace, portál fotbalvsrdci.cz… Nejoblíbenější byly samozřejmě soutěže o lístky – celkem se s T-Mobile podívalo na reprezentační zápasy více než 30 000 zákazníků operátora.

„Euro je za dveřmi a můžu slíbit fanouškům, že uděláme všechno proto, abychom si společně evropský šampionát opravdu užili,“ uzavírá Bóna. 


 
O společnosti

Společnost T-Mobile Czech Republic, člen mezinárodní telekomunikační skupiny Deutsche Telekom, je s více než 6,2 miliony zákazníků jedničkou na českém trhu. T-Mobile je integrovaným operátorem a kromě mobilních a pevných telekomunikačních služeb nabízí i komplexní ICT řešení. Svým klientům poskytuje nadstandardní služby ve vysokorychlostní síti, což prokazuje i srovnávací měření kvality sítí umlaut (dříve P3), v němž T-Mobile již potřetí získal ocenění Best-in-Test.

T-Mobile Czech Republic klade důraz na odpovědný přístup k okolí a ke společnosti. Drží se férových pravidel podnikání, pomáhá na svět prospěšným aplikacím a službám, podporuje neziskové organizace, drobné podnikatele i jednotlivce a pomáhá při mimořádných událostech. Zaměstnanci společnosti působí jako dobrovolníci na řadě míst celé republiky.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz, www.t-press.cz (portál pro novináře), www.t-mobile.cz/pomahame (informace o společenské odpovědnosti) a www.rozjezdy.cz (T-Mobile Rozjezdy – program podpory drobných podnikatelů). 

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz