T-Mobile spouští novou imageovou kampaň, ve které přibližuje výhody služby Magenta 1

Praha, 29. dubna 2019 - T-Mobile spustí 1. května novou kampaň s názvem „Magenta 1 se přizpůsobí každé rodině. I té vaší“. Podpoří v ní službu Magenta 1, která funguje od loňského února. Kampaň potrvá do konce června a operátor v ní představí výhody Magenty 1. 

Magenta 1 - Nejflexibilnější řešení na českém trhu s téměř 40 tisíci kombinacemi

Služba Magenta 1 přináší zákazníkům výhody na základě spojení mobilních a pevných služeb pod jednu smlouvu. Čím víc služeb si zákazníci pořídí, tím víc výhod od operátora dostanou. Maximum služeb pod jednou smlouvou je 9. „Magenta 1 je nejflexibilnější řešení na českém trhu. Již dnes máme téměř 40 tisíc různých kombinací, je tak vhodná pro jakoukoli domácnost,“ říká Juraj Bóna, ředitel Komerční divize T-Mobile Česká republika, a dodává: „Zákazníci nejvíce oceňují, že jim nikdo nic nediktuje. Nenabízíme jim žádný předem nadefinovaný balíček nebo službu, která musí být jeho součástí, a slevy nepodmiňujeme konkrétními produkty. Zákazník si v Magentě 1 spojí jen ty služby, které skutečně chce, potřebuje a bude využívat.“ 

Služby v Magentě 1 každému na míru

Každý zákazník si spojí pevné a mobilní služby přesně podle sebe na míru. Za rok a čtvrt fungování služby využívají dvě třetiny zákazníků kombinaci mobilních i pevných služeb, zbylá třetina má v Magentě 1 služby složené pouze z mobilních služeb. Nejpočetnější skupina zákazníků využívá čtyři služby, přičemž nejoblíbenější a nejčastější kombinací jsou dva tarify z generace Mobil S s pevným internetem na doma a T-Mobile TV.

V rámci své skupiny si všichni členové volají a píší zadarmo, a to i když nemají neomezený tarif nebo mají předplacenou Twist kartu, což vnímají jako velmi vítaný benefit. Rodiče si tak mohou přidat své děti s předplacenými kartami. Pokud mají dohromady čtyři služby, dostanou kromě slevy 20 % na měsíční paušál navíc 10 GB dat do mobilu. A když si přidají do Magenty ještě něco, získají navíc 15 GB mobilních dat měsíčně a každý měsíc ušetří na paušálu 25 %. Data navíc si pak mohou v rodině rozdělit, jak chtějí. 

T-Mobile v nové kampani vypráví příběhy

T-Mobile opustil koncept Hotelu Růženka a vsadil tentokrát na neznámé herce. V nadcházející kampani ukáže příběhy obyčejných lidí, i když s netradičním povoláním nebo koníčkem, kteří usilovně přemýšlejí nad ideálním výběrem a kombinací svých služeb u operátora, a to ve chvílích, kde by se rozhodně měli věnovat něčemu úplně jinému. T-Mobile pro ně přichází s jednoduchou odpovědí a řešením, kterým je právě Magenta 1.

Kampaň poběží do konce června v televizi, na internetu a sociálních sítích a doplní ji komunikace na zákaznických prodejnách. V televizi budou postupně nasazeny tři spoty o délce 30 vteřin. Pod kampaní je podepsána agentura Saatchi & Saatchi. Televizní spoty natočil v produkci společnosti Bistro Films režisér Marek Partyš. Voiceover namluvil moderátor a dabér Zbyšek Horák. 

T-Mobile myslí i na podnikatele

Od 1. května umožní T-Mobile vstup do světa Magenty 1 i podnikatelům a živnostníkům. Nově pro ně operátor nabízí výhody pod hlavičkou Magenta 1 Business u smlouvy Extra pro podnikatele. Díky tomuto spojení T-Mobile nyní podnikatelům nadělí 10 GB sdílených dat zdarma, a to těm, kteří si u něj nově pořídí pevný internet a mají smlouvu Extra pro podnikatele nebo Program podnikatele. Nabídka je podpořena kampaní „Magenta 1 se přizpůsobí každému podnikání. I tomu vašemu“. 

Více informací o Magentě 1 najdou zákazníci na www.t-mobile.cz/magenta.


 
O společnosti

 

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,3 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.
T-Mobile je členem národní sítě UN Global Compact a její služby byly již potřetí hodnoceny jako nejlepší v Best-in-test UMLAUT (dříve P3).

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz

X