VE SBÍRCE POMÁHEJME PŘÍBĚHŮM SE VYBRALO 1 002 600 KČ

  • Dvacet příběhů si rozdělí 1 002 600 korun
  • Do 7. ročníku sbírky se zapojilo 460 zaměstnanců
  • T-Mobile všechny příspěvky pracovníků zdvojnásobil

Praha, 6. ledna 2020 - Adventní čas je v T-Mobile již sedm let spjat se sbírkou Pomáhejme příběhům. Ta podporuje blízké zaměstnanců, kteří se nejčastěji vinou nemoci nebo úrazu ocitli v těžké životní situaci. Zatím poslední ročník podpoří dvacet příběhů částkou 1 002 600 Kč. Polovinu mezi sebou vybrali pracovníci, druhou přidal T-Mobile.

Zaměstnanci do projektu hlásí své rodinné příslušníky, přátele a známé, kterým chtějí finančně pomoci. Příběhy registrují do speciální sbírkové aplikace, jejímž prostřednictvím se následně i vybírají peníze. T-Mobile všechny příspěvky svých pracovníků zdvojnásobuje. Do sedmého ročníku se zapojilo 460 lidí, průměrně přispívali na čtyři příběhy souhrnnou částkou přesahující jeden tisíc korun. Všechny zaregistrované příběhy dosáhly na sumu, o kterou žádaly.

„Máme radost, že naši zaměstnanci přijali sbírku za svou a motivuje je k předvánoční dobročinnosti. Její popularita je pro nás i závazkem. Vždy netrpělivě sledujeme, zda se podaří vybrat celou cílovou částku,“ říká Martina Kemrová, manažerka externí komunikace a veřejných záležitostí. „Těší nás, že si sbírky všímá i odborná veřejnost. Vloni zvítězila v kategorii Zaměstnanecká sbírka Cen Fóra dárců a ostatní firmy se jí už pravidelně nechávají inspirovat,“ dodává Martina Kemrová.

Více než milion korun si mezi sebe rozdělí děti i dospělí. Nejčastěji se finance použijí na rehabilitační pobyty a zdravotní pomůcky. Projekt podpoří například i maminku a její tři děti, které byly vystaveny domácímu násilí a dostaly se do azylového domu. Příběh zvedl ve společnosti velkou vlnu solidarity a zaměstnanci pomohli rodině zařídit čerstvě nabytý státní byt i nad rámec sbírky.


 
O společnosti

Společnost T-Mobile Czech Republic, člen mezinárodní telekomunikační skupiny Deutsche Telekom, je s více než 6,2 miliony zákazníků jedničkou na českém trhu. T-Mobile je integrovaným operátorem a kromě mobilních a pevných telekomunikačních služeb nabízí i komplexní ICT řešení. Svým klientům poskytuje nadstandardní služby ve vysokorychlostní síti, což prokazuje i srovnávací měření kvality sítí umlaut (dříve P3), v němž T-Mobile již potřetí získal ocenění Best-in-Test.

T-Mobile Czech Republic klade důraz na odpovědný přístup k okolí a ke společnosti. Drží se férových pravidel podnikání, pomáhá na svět prospěšným aplikacím a službám, podporuje neziskové organizace, drobné podnikatele i jednotlivce a pomáhá při mimořádných událostech. Zaměstnanci společnosti působí jako dobrovolníci na řadě míst celé republiky.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz, www.t-press.cz (portál pro novináře), www.t-mobile.cz/pomahame (informace o společenské odpovědnosti) a www.rozjezdy.cz (T-Mobile Rozjezdy – program podpory drobných podnikatelů). 

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz