VE VÁNOČNÍ SBÍRCE T-MOBILE SE VYBRAL MILION KORUN

  • Dvacet příběhů si rozdělí částku 1 005 700 korun
  • Polovinu darovali zaměstnanci, druhou přidal T-Mobile
  • Cílová suma se vybrala za necelé dva týdny a zapojilo se 400 pracovníků

Praha, 5. ledna 2021 – T-Mobile pravidelně od roku 2013 pořádá v předvánočním čase sbírku Pomáhejme příběhům. Ta podporuje blízké zaměstnanců, kteří se nejčastěji vinou tragické události, nemoci nebo úrazu ocitli v těžké životní situaci. Zatím poslední ročník vynesl 1 005 700 korun, které si mezi sebe rozdělí 20 příběhů. Polovinu částky darovali pracovníci, druhou přidal T-Mobile. Znovu se podařilo vybrat celou částku, o kterou nominované příběhy žádaly. Finance pomohou například mladé rodině, jež přišla při nehodě o tatínka, nebo nevidomé mamince samoživitelce, která onemocněla rakovinou.

Zaměstnanci do projektu hlásí své rodinné příslušníky, přátele a známé, kterým chtějí finančně pomoci. Příběhy registrují do speciální sbírkové aplikace, jejímž prostřednictvím se následně i vybírají peníze. T-Mobile všechny dary zdvojnásobuje. Do osmého ročníku se zapojilo bezmála 400 zaměstnanců a k vybrání cílové částky stačily necelé dva týdny.

„Rok 2020 byl pro všechny z nás nesmírně těžký a náročný. T-Mobile se spolu se svými zaměstnanci snažil pomáhat průběžně během celého roku, na mnoha místech. Mám velkou radost, že i na jeho sklonku nebyli naši lidé lhostejní k tomu, co se děje okolo nich, a příběhy přihlásili a do sbírky přispěli,“ říká Petr Jonák, ředitel korporátních a vnějších záležitostí T-Mobile.

Více než milion korun si mezi sebe rozdělí 20 příběhů. Pomoc poputuje hned k několika dětem, které se potýkají s důsledky vážných úrazů, k mladému muži, který onemocněl amyotrofickou laterální sklerózou, nebo k mamince dvou malých dětí, jež se zotavuje po cévní mozkové příhodě.


 
O společnosti

Společnost T-Mobile Czech Republic, člen mezinárodní telekomunikační skupiny Deutsche Telekom, má téměř 6,2 milionu mobilních zákazníků. T-Mobile je integrovaným operátorem a kromě telekomunikačních služeb nabízí i komplexní ICT řešení či partnerská řešení nejen pro firmy, ale i instituce a individuální zákazníky. Svým klientům poskytuje nadstandardní služby ve vysokorychlostní síti, což prokazuje i srovnávací měření kvality sítí umlaut (dříve P3), v němž T-Mobile již potřetí získal ocenění Best-in-Test.

T-Mobile Czech Republic klade důraz na odpovědný přístup k okolí a ke společnosti. Drží se férových pravidel podnikání, pomáhá na svět prospěšným aplikacím a službám, podporuje neziskové organizace, drobné podnikatele i jednotlivce a pomáhá při mimořádných událostech. Zaměstnanci společnosti působí jako dobrovolníci na řadě míst celé republiky.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz, www.t-press.cz (portál pro novináře) a www.t-mobile.cz/pomahame (informace o společenské odpovědnosti). 

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz