VIRTUÁLNÍ OPERÁTOR KAKTUS SLAVÍ PŮLKULATINY A ZÁKAZNÍKY ODMĚNÍ PŘI DOBITÍ 100% KREDITU ZDARMA

  • Kaktus má přes 95 000 zákazníků
  • Nejčastěji využívají data (80%), následují hlasové služby (13%) a jen 7% zákazníků posílá SMS
  • Nejvíce oceňují nabídku dat, líbí se jim komunikace a také ceny volání
  • V rámci oslav 5. narozenin dnes při dobití 100 % kreditu zdarma
  • V rámci dobíjecích akcí byl jen letos rozdán kredit již za více než 14 006 000 korun

Praha, 09. října 2018 – Před pěti lety spustila společnost T-Mobile vlastního virtuálního operátora s názvem Kaktus. Kaktus je určen hlavně pro mladé lidi a odlišuje se jednoduchou a férovou nabídkou služeb bez závazku, především výhodným účtováním po vteřinách, datovou nabídkou, možností vlastního výběru čísla a dobíjením malých částek.

Kaktus od zahájení provozu nasbíral už více než 95 000 zákazníků a je důkazem, že předplacené karty s atraktivní nabídkou jsou mezi zákazníky stále velmi vyhledávané a oblíbené. „Za posledních dvanáct měsíců vzrostla zákaznická báze o 17 %,“ říká David Milota, segmentový manažer předplacených služeb, a předpovídá, že hranici 100 000 Kaktusáků překročí operátor do konce letošního roku. Nejsilněji má Kaktus zastoupeny zákazníky ve věku 18 až 24 let, ti tvoří 36 % zákaznické báze. Podle průzkumu agentury Kantar TNS Kaktusáci nejvíce oceňují nabídku dat (63 %), líbí se jim styl komunikace (58 %) a také ceny volání (52 %).

Polovina zákazníků si pořizuje Kaktus online. Zákazníci mohou vybírat ze čtyř balíčků v rozmezí od 100 do 300 korun, kdy u každého z nich zároveň získávají 50 % extra porci dat navíc pro využití na sociálních sítích Facebook, Instagram, Snapchat a Twitter. Bez balíčků je základní ceník předplacené služby 2,50 korun za minutu hovoru, 1,50 korun za SMS a 1 koruna za MB dat. Provozní data ukazují, že zákazníci nejčastěji využívají data (80%), která s velkým odstupem následují hlasové služby (13%) a jen 7% zákazníků posílá SMS. Nejčastěji si zákazníci dobíjejí online, a to skoro v 70% případech, ostatní pak využívají platební terminály společnosti Sazka, trafiky a bankomaty.

Kaktus je na trhu výjimečný i tím, že od svého začátku nemá žádnou infolinku a veškerá komunikace probíhá prostřednictvím sociální sítě Facebook. Tým zákaznické péče Kaktusu vyřizuje v průměru 11 300 dotazů za měsíc. 70 % dotazů je zodpovězeno do 30 minut.Kromě infolinky na Facebooku probíhají také velmi oblíbené dobíjecí akce. Kaktus zákazníkům jen letos rozdal už více než 14 006 000 korun kreditu. 

V rámci oslav svých pátých narozenin Kaktus dnes přidává ke každému dobití 100 % kreditu. Dvojnásobek tak získají všichni, kteří si pošlou kredit ve výši od dvou do pěti stovek v čase od 10:00-22:00 hodin.  

Více informací na www.facebook.com/kaktus nebo www.mujkaktus.cz.


 
O společnosti

 

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,3 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.
T-Mobile je členem národní sítě UN Global Compact a její služby byly již potřetí hodnoceny jako nejlepší v Best-in-test UMLAUT (dříve P3).

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz

X