Další z plánovaných odstávek proběhne 16.–19. 10.

Další vlna přechodu na nový systém pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) spojená s plánovanou odstávkou některých služeb proběhne v termínu, 16. - 19. 10. 2015. Operátor se za případné komplikace zákazníkům předem omlouvá.   

Stávající služby T-Mobile včetně volání, SMS a možnosti aktivovat vybrané datové balíčky (včetně roamingového) budou v uvedeném období fungovat bez omezení. V rámci odstávky však bohužel nebude možné přes samoobsluhu Můj T-Mobile, hlasový automat ani SMS kódy přijímat a realizovat požadavky typu aktivace nových služeb či změny v nastavení vč. případné deaktivace služeb, výměny SIM karet nebo aktivace či deaktivace balíčků s neomezeným voláním v rámci kampaně Volánky pro uživatele předplacených karet Twist. 

V omezeném provozu budou fungovat také Zákaznické centrum a Značkové a Partnerské prodejny. Asistenti budou moci poskytovat pouze základní informace a zpracovávat požadavky typu blokace karty z důvodu ztráty/krádeže. Odstávka se dotkne i klientů virtuálních operátorů v síti T-Mobile (virtuálové bývalé GTS, MOBIL.CZ, RWE Mobil a PREmobil), rovněž značky Kaktus. 

Operátor žádá své zákazníky, aby si v případě potřeby s předstihem změnili stávající nastavení služeb, případně včas aktivovali služby, které chtějí v době odstávky používat. Přechod na nový CRM je zásadní a nutnou technologickou změnou, která pomůže zkvalitnit obsluhu klientů T-Mobile i zavádění nových služeb. 

Detailní informace zákazníci naleznou na internetové stránce www.t-mobile.cz/odstavka.


 
O společnosti

 

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz