T-MOBILE JAKO PRVNÍ V EVROPĚ SPOUŠTÍ MOOD PRESENCE

  • Marketingový nástroj Mood Presence cílí na konkrétní skupinu lidí
  • Umí nabídnout speciální slevu i volné místo na vybraných prodejnách
  • Vše běží přes nejnovější verzi aplikace Můj T-Mobile                                                     

Praha, 7. dubna 2016 - T-Mobile zpříjemňuje zákazníkům čas strávený na Značkových prodejnách T-Mobile pomocí smyslového marketingu již několik let, a tak si v nich mohou poslechnout speciálně sestavený playlist nebo na 16 z nich rozpoznat vůni bílého čaje. K těmto službám přibude od příštího týdne ale novinka, kterou operátor spouští jako první v celé Evropě: služba Mood Presence využívající samoobsluhy Můj T-Mobile. Každý, kdo si od půlky dubna na jakékoli značkové prodejně otevře aktualizovanou verzi aplikace Můj T-Mobile, uvidí nejen speciální nabídku ušitou na míru pro konkrétní prodejnu, ale získá i drobný dárek.

„Potvrzujeme svou pozici předního inovátora mezi českými operátory a opět jako první přicházíme s novou technologií. V tomto případě jde o nový marketingový nástroj, který nám pomáhá lépe cílit na relevantní skupinu zákazníků. Využijeme tímto způsobem například i nábor na konkrétní prodejnu, můžeme také upozornit na slevy, speciální nabídky dané provozovny a další zajímavé akce,“ uvádí Michal Dvorský, ředitel rezidentního prodeje T-Mobile.

„S rostoucím počtem mobilních zařízení v celé Evropě je potřeba přizpůsobit i komunikaci na zákazníky a rozšířit interakci s nimi i na další kanály. Jsme velice rádi, že mezi naše klienty využívající tento inovativní způsob zákaznické zkušenosti prostřednictvím vybrané aplikace po Nike v Australii, Office Depot, Food Lion a Belk v USA nově přibyl první klient v Evropě – T-Mobile Czech Republic,“ říká Ken Eissing, President in Store Media, Mood Media.

Komunikaci přes zvolenou aplikaci lze cílit na konkrétní prodejnu, ale i plošně na celou ČR. Technicky to funguje velmi jednoduše – zákazník si na Značkové prodejně spustí nejnovější verzi aplikace Můj T-Mobile, ta aktivuje na 5 vteřin mikrofon, a na základě lidským uchem neslyšitelné zvukové stopy v playlistu dané prodejny zobrazí lokalizovanou nabídku. Služba poběží od poloviny dubna na zařízeních s os Andriod, od začátku května pak bude připravena i pro iOS.

O Mood Media Corporation

Mood Media Corporation (TSX:MM) je největší integrovaný poskytovatel in-store řešení orientovaných na zákaznickou zkušenost, včetně audia, videa, interaktivních vizuálů, hlasu a reklamy. Mood Media’s solutions má přes 150 milionů zákazníků denně ve více než 40 zemích napříč severní Amerikou, Afrikou, Asií, Austrálií a Evropou. Mood Media Corporation klientská báze čítá na 850 mezinárodních značek v různých odvětví trhu zahrnující široký maloobchod, módu, finanční služby, pohostinství od hotelů přes lázně po restaurace a bary a mnohé další.

Více na: www.moodmedia.com.


 
O společnosti

Společnost T-Mobile Czech Republic, člen mezinárodní telekomunikační skupiny Deutsche Telekom, je s více než 6,2 miliony zákazníků jedničkou na českém trhu. T-Mobile je integrovaným operátorem a kromě mobilních a pevných telekomunikačních služeb nabízí i komplexní ICT řešení. Svým klientům poskytuje nadstandardní služby ve vysokorychlostní síti, což prokazuje i srovnávací měření kvality sítí umlaut (dříve P3), v němž T-Mobile již potřetí získal ocenění Best-in-Test.

T-Mobile Czech Republic klade důraz na odpovědný přístup k okolí a ke společnosti. Drží se férových pravidel podnikání, pomáhá na svět prospěšným aplikacím a službám, podporuje neziskové organizace, drobné podnikatele i jednotlivce a pomáhá při mimořádných událostech. Zaměstnanci společnosti působí jako dobrovolníci na řadě míst celé republiky.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz, www.t-press.cz (portál pro novináře), www.t-mobile.cz/pomahame (informace o společenské odpovědnosti) a www.rozjezdy.cz (T-Mobile Rozjezdy – program podpory drobných podnikatelů). 

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz