Tiskové centrum
Tiskové centrum
2. 6. 2022

Úprava podmínek sledování reklamních bloků na kanálech FTV Prima

Společnost T-Mobile reaguje na opatření vysílatele FTV Prima, který s platností od 1. 6. 2022 omezil na všech svých kanálech přetáčení reklamních bloků. Představuje proto technické úpravy, které umožní zachování programové nabídky FTV Prima a zároveň minimalizují zhoršení zákaznické zkušenosti při sledování TV. 

Nové opatření se dotýká všech kanálů vysílatele FTV Prima, tedy Prima, CNN Prima NEWS, Prima COOL, Prima ZOOM, Prima MAX, Prima LOVE, Prima KRIMI, Prima STAR a Prima SHOW. Po skončení pořadu je možné v archivu pořadů (ne starších než 7 dnů) přeskakovat reklamy cca po třech minutách reklamního bloku. U veškerých nahrávek starších 7 dnů zůstává pro zákazníky možnost přetáčení reklam plně zachovaná. V případě, že si zákazník spustí pořad se zpožděním a tento pořad v živém vysílání stále běží, není možné reklamní blok přeskakovat.

Zvolené technické řešení vychází z rozsáhlé a dlouhodobé diskuze s FTV Prima a jeho cílem je za dodržení podmínek stanovených vysílatelem omezit negativní dopad opatření na divácký komfort.