Čtvrtý ročník sbírky Pomáhejme příběhům vynesl rekordních 1 431 900 korun

  • Zaměstnanci přihlásili 35 silných příběhů lidí, kteří potřebují podporu
  • V porovnání s prvním ročníkem se počet podpořených příběhů více než ztrojnásobil
  • Za dva týdny mezi sebou vybrali pracovníci firmy 715 950 Kč
  • T-Mobile částku zdvojnásobil na 1 431 900 Kč 

Praha, 11. ledna 2016 - Zaměstnanci operátora již počtvrté přispívali do sbírkové aplikace Pomáhejme příběhům, do které sami vkládali silné příběhy o svých přátelích, sousedech, známých či dokonce o své vlastní rodině. V porovnání s prvním ročníkem se počet podpořených více než ztrojnásobil – letos se sešlo 35 silných návrhů na podporu lidí, kteří se statečně perou s nepřízní osudu. Bylo mezi nimi 21 dětí a 14 dospělých, vážně nemocných, s vrozeným postižením nebo po fatálním úraze. Pracovníci mezi sebou vybrali 715 950 Kč, T-Mobile částku zdvojnásobil, celkem se tak vybralo 1 431 900 Kč. 

„Není nic lepšího než přesně adresovaná a rychlá pomoc, kde navíc sami zaměstnanci přímo ovlivňují komu a na co přesně částka jde. Těší nás, že kolegové napříč celou firmou nejsou lhostejní, naopak si stále více všímají svého okolí. Jsou tak příkladem pro ostatní,“ říká Eva Karasová, manažerka společenské odpovědnosti T-Mobile. 

Průměrný příspěvek od jednoho zaměstnance letos činil 1 657 korun a často byl rozdělen mezi několik příběhů. Pomoci v nouzi blízké osobě může každý pracovník firmy, stačí jen popsat situaci potřebného v rámci sbírkové aplikace a vložit prvních tisíc korun. Během dvou týdnů pak ostatní kolegové přihazují k jednotlivým příběhům libovolné finanční částky. T-Mobile všechny příspěvky zdvojnásobí. 

Vybrané peníze jdou na různé účely – zpravidla se přispívá na speciální léčbu, náročnou rehabilitaci, ozdravné pobyty, zdravotní pomůcky, asistenci, pořízení vozíku či úpravu bydlení. Zejména u starších jedinců jde ale mnohdy o splnění snu – např. taneční kurz pro postižené, speciální sportovní pomůcky pro paralympioničku, dvoukolo pro slepce a doprovod nebo speciální koloběžka pro chlapce po amputaci nohy. 

Letošní sbírka Pomáhejme příběhům se poprvé konala v rámci Giving Tuesday. Zaměstnanci T-Mobile se do tohoto světového svátku dobrovolnictví a dárcovství zapojili i dalšími aktivitami – dobrovolnictvím v různých neziskových organizacích, sbírkou šatstva, jejíž výtěžek šel na gerontopsychiatra v domově Sue Ryder a akcí Šálek dobrého skutku ve prospěch dobročinné organizace Popálky, konkrétně poradenství pro děti a mladé po úrazu popálením.


 
O společnosti

Společnost T-Mobile Czech Republic, člen mezinárodní telekomunikační skupiny Deutsche Telekom, je s téměř 6,3 milionu zákazníků jedničkou na českém trhu. T-Mobile je integrovaným operátorem a kromě mobilních a pevných telekomunikačních služeb nabízí i komplexní ICT řešení. Svým klientům poskytuje nadstandardní služby ve vysokorychlostní síti, což prokazuje i srovnávací měření kvality sítí umlaut (dříve P3), v němž T-Mobile již potřetí získal ocenění Best-in-Test.

T-Mobile Czech Republic klade důraz na odpovědný přístup k okolí a ke společnosti. Drží se férových pravidel podnikání, pomáhá na svět prospěšným aplikacím a službám, podporuje neziskové organizace, drobné podnikatele i jednotlivce a pomáhá při mimořádných událostech. Zaměstnanci společnosti působí jako dobrovolníci na řadě míst celé republiky.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz, www.t-press.cz (portál pro novináře), www.t-mobile.cz/pomahame (informace o společenské odpovědnosti) a www.rozjezdy.cz (T-Mobile Rozjezdy – program podpory drobných podnikatelů). 

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz