InfoCentrum Paegas bude aktualizovat programové vybavení

Praha, 24. ledna 2002 - Ve dnech 26. a 27. ledna bude dočasně omezen provoz InfoCentra Paegas. Důvodem tohoto omezení je plánovaná aktualizace programového vybavení InfoCentra. Cílem aktualizace je zrychlení obsluhy našich zákazníků a další zkvalitnění péče o ně.

Od soboty 26. ledna počínaje 21.00 hod. do neděle 27. ledna (maximálně) 15.00 hod. budou omezeny tyto služby:

1 Infolinka Paegas (0603 603 603 nebo 4603): Nebude možná aktivace a deaktivace služeb a změna profilu služeb (např. aktivace konferenčních hovorů). Všechny tyto požadavky zákazníků, kteří se v uvedené době dovolají, budou zaznamenány operátory a zpracovány nejpozději v průběhu pondělí 28. ledna.
2 Automatický hlasový systém - IVR (4603 pro zákazníky předplacených služeb Twist): Nebude možné měnit profil služeb (např. aktivace Twist VMS - hlasové schránky). Všechny tyto požadavky zákazníků, kteří se v uvedené době dovolají, budou zaznamenány hlasovým systémem a zpracovány nejpozději v průběhu pondělí 28. ledna..
3 Click (www.click.cz) : Nebude možné provádět nové registrace do služby Click a dále nebude možné využívat služeb ClickProfilu (administrace služeb sítě Paegas). Ostatní služby v rámci portálu Click budou fungovat bez omezení (např. ClickBox, ClickBox easy).
4 M-platby : V uvedeném časovém rozmezí nebude mít zákazník možnost platby prostřednictvím mobilního telefonu. Jedná se o platbu za mytí automobilu u čerpacích stanic Aral a nákup nápoje u automatu Coca-Cola.


"Snažili jsme se, aby se omezení provozu dotklo našich zákazníků co nejméně. Zákazníci, kteří v uvedené době zavolají na infolinku a budou požadovat informace o našich službách, budou obslouženi bez jakéhokoliv omezení. Požadavky na aktivaci a deaktivaci služeb či změnu profilu služeb budou zaznamenány a vyřízeny nejpozději v průběhu pondělí 28. ledna. Zákazník tak nebude muset na infolinku znovu volat. Navíc jsme pro omezení provozu vybrali čas, kdy na infolinku volá nejméně zákazníků," dodává Jiří Hájek, tiskový mluvčí společnosti RadioMobil.
 
O společnosti

 

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz