1 | Infolinka Paegas (0603 603 603 nebo 4603): Nebude možná aktivace a deaktivace služeb a změna profilu služeb (např. aktivace konferenčních hovorů). Všechny tyto požadavky zákazníků, kteří se v uvedené době dovolají, budou zaznamenány operátory a zpracovány nejpozději v průběhu pondělí 28. ledna. |
2 | Automatický hlasový systém - IVR (4603 pro zákazníky předplacených služeb Twist): Nebude možné měnit profil služeb (např. aktivace Twist VMS - hlasové schránky). Všechny tyto požadavky zákazníků, kteří se v uvedené době dovolají, budou zaznamenány hlasovým systémem a zpracovány nejpozději v průběhu pondělí 28. ledna.. |
3 | Click (www.click.cz) : Nebude možné provádět nové registrace do služby Click a dále nebude možné využívat služeb ClickProfilu (administrace služeb sítě Paegas). Ostatní služby v rámci portálu Click budou fungovat bez omezení (např. ClickBox, ClickBox easy). |
4 | M-platby : V uvedeném časovém rozmezí nebude mít zákazník možnost platby prostřednictvím mobilního telefonu. Jedná se o platbu za mytí automobilu u čerpacích stanic Aral a nákup nápoje u automatu Coca-Cola. |
T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.
Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.
Kontakt na tiskové oddělení: press@t-press.cz