Kolika let se dožívá hrabáč kapský? Volejte 1183!

  • T-Mobile Asistent 1183 pomáhá už 9 let
  • Služba dostupná z celého světa, všem českým zákazníkům
  • Nejen informace, ale i sekretářské služby či tlumočení

Praha 13. srpna 2008 - Již 9 let pomáhá T-Mobile Asistent 1183 zákazníkům všech tuzemských sítí i zahraničním turistům přijíždějícím do České republiky. Služba je dostupná 365 dní, v roce 24 hodin denně, a pro zákazníky T-Mobile i z ciziny. Na dotazy nejrůznějšího charakteru - nejen v češtině, ale také angličtině a v němčině, jsou připraveni odpovídat desítky operátorů. Za dobu existence linka pomohla při milionech hovorů.

"Snažíme se zodpovědět opravdu všechny dotazy, i když někdy je to velmi náročné", říká Daniel Votápek ředitel řízení kategorie a produktů T-Mobile, a s úsměvem dodává: "Už jsme zjišťovali, kolika let se dožije hroch, kdy se narodil Napoleon či kolik obyvatel má Madagaskar."

Nabídka poskytovaných informací je široká: T-Mobile Asistent 1183 vyhledá telefonní číslo (a přímo volaného spojí, pokud si to přeje), zjistí, kdy jede vlak do Pohledských Dvořáků a autobus do Oskořínku, doporučí kulturní tip či odpoví na otázku, jaká je situace na silnicích a či zda bude pršet. Databáze informací jsou neustále doplňovány a aktualizovány.

T-Mobile Asistent 1183 se neomezuje na "pouhé" podávání užitečných informací, ale nabízí řadu dalších služeb. S jeho pomocí lze uskutečnit konferenční hovor až s třiceti účastníky či využít profesionální tlumočnické a překladatelské služby ve 40 jazycích. V lince 1183 zákazník najde výkonnou asistentku - navíc s příjemným hlasem, která jej včas vzbudí, vyhledá informace, naplánuje důležitý telefonický hovor či přepíše a na správnou adresu pošle nadiktovaný text.

Nejvíce volajících se na linku 1183 obrací v pondělí a ve středu; nejrušnější sezóna přichází před letními dovolenými a v prosinci. Průměrná délka hovoru je necelá minuta. Nejčastěji se objevují dotazy na telefonní čísla, adresy či dopravní spojení.

Cena za základní služby T-Mobile Asistent je jednotná pro všechny zákazníky T-Mobile bez ohledu na jejich tarif - 14,90 Kč/minuta + 14,90 Kč sestavovací poplatek (ceny uvedeny vč. DPH). Informační servis mohou samozřejmě využívat i klienti ostatních mobilních a pevných operátorů. Kompletní ceník a další informace najdete na www.1183.cz.


 
O společnosti

 

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz