BÁČA STŘÍDÁ STANKA NA POZICI ŘEDITELE ZNAČKY A MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE T-MOBILE A SLOVAK TELEKOMU

Jan Stanko (1976), který stál posledních pět let v čele marketingové komunikace T-Mobile (a poslední dva roky také Slovak Telekomu, se rozhodl k 31. srpnu tohoto roku opustit stávající pozici. Jan do T-Mobile (Paegasu) nastoupil hned po studiích v roce 2000. Během svého působení stál u zrodu řady vtipných a nezapomenutelných kampaní, jako byly Vánoce s Chuckem Norrisem, série reklam s Vojtou Kotkem a Lukášem Pavláskem či s Ivanem Trojanem. 

Jeho nástupcem se od 1. září 2018 stává Ladislav Báča (1968), který v letech 2001 – 2014 působil v  Ogilvy Group ČR, nejprve na pozici Managing Director reklamní agentury Ogilvy&Mather a v letech 2006 – 2014 jako CEO celé skupiny. Poslední čtyři roky se věnoval poradenství v oblasti marketingu a komunikace, kde se kromě jiného specializoval na aplikaci behaviorální vědy v marketingu a komunikaci. Během svého působení v Ogilvy Ladislav spolupracoval na mnoha projektech, které získaly řadu domácích i zahraničních ocenění  - několik zlatých cen EFFIE (pro klienty eBanka, Amundsen, Air Bank a Český olympijský tým), či ocenění ze soutěží Golden Clio nebo Golden New York Festival. Pod jeho vedením Ogilvy získala v roce 2013 ocenění Agentura roku, které je nejprestižnějším oborovým uznáním pro komunikační agentury.

Ladislav Báča se věnuje také pedagogické činnosti na Fakultě sociálních věd UK v Praze, kde vyučuje marketingovou komunikaci a behaviorální ekonomii, a zároveň absolvuje PhD studium.

Ve volném čase se Ladislav věnuje rodině a sportu, především cyklistice, plážovému volejbalu a běhu. K jeho dalším koníčkům patří literatura a cestování, ideálně s batohem na zádech. Ladislav Báča hovoří anglicky, německy, rusky a polsky.

Personální výměnu komentuje Dušan Švalek, výkonný ředitel segmentu domácností: „Honzovi chci popřát mnoho štěstí v jeho dalším osobním i profesním životě a samozřejmě poděkovat za jeho dlouholetý přínos a neutuchající kreativitu. „Jeho“ reklamní kampaně se vyznačovaly nezaměnitelným rukopisem, který dokázal značku T-Mobile umístit na pozici dlouhodobé komunikační jedničky na českém trhu. Také jeho působení na trhu slovenském přineslo svěží vítr do komunikace Slovak Telekomu.“

„Velmi si vážím toho, že náš tým posílí právě Ladislav Báča, který patří k nejuznávanějším osobnostem českého komunikačního byznysu“, pokračuje Švalek, a uzavírá: „Telekomunikace patří k nejrychleji se vyvíjecím odvětvím, a já si jsem jist, že nový pohled na možnosti marketingové komunikace mohou obě naše společnosti posunout zase kupředu.“       


 
O společnosti

 

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz