Levný roaming boduje

  • 23 000 zákazníků si dosud aktivovalo zvýhodnění Cestovatel
  • Délka hovoru se prodloužila o stovky procent
  • Nově SMS ze zahraničí za pouhých 5 korun

Praha, 1. června 2006 - Roaming, respektive cena za volání v zahraničí, se v poslední době staly jedním z nejdiskutovanějších telekomunikačních témat. T-Mobile Czech Republic jasně vyjádřil názor ještě předtím, než diskuse o výši poplatků za volání ze zahraničí vůbec započala. Po řadě novinek, které během své existence průběžně v této oblasti přinášel jako první v oboru, uvedl 15. ledna 2006 tarifní zvýhodnění Cestovatel, které snižuje cenu hovoru ze zahraničí téměř na úroveň cen domácích. První výsledky jasně hovoří o tom, že zákazníci tuto nabídku ocenili a plně ji využívají. Není divu, když s tímto tarifním zvýhodněním v průměru ušetřili přibližně 55 % na hovorném, u příchozích hovorů fyzických osob díky dlouhým hovorům dokonce přes 80%. Od 1. června T-Mobile přichází s dalším rozšířením tohoto zvýhodnění, s Cestovatelem se zákazník bude moci rozmáchnout jak při "textování" - SMS vyjde na 5 Kč (bez DPH), tak při využívání mobilních dat.

Cestovatel - oblíbený průvodce na cestách
K 31.5. se pro novou nabídku rozhodlo 23 000 zákazníků, z čehož necelých 70 % tvořili zákazníci firemní. Cestovatel zbavuje zákazníky strachu z výše účtu za volání při pobytu v zahraničí: díky minutovým sazbám obdobným domácím cenám výrazně stoupla délka hovorů. Zejména se prodloužily hovory příchozí, což je pochopitelné, protože zákazník zaplatí jednorázově 29 Kč (34,51 vč. DPH) za hovor dlouhý třeba hodinu. U nefiremních zákazníků se délka příchozího hovoru v TMO síti prodloužila téměř na čtyřnásobek (365 %). Také odchozí hovory se v magenta sítích výrazně prodloužily - v průměru přibližně o polovinu.

Cestovatele si v prvních měsících převážně aktivovali zákazníci cestující často pracovně. Z dat za první měsíce je však patrné i to, že cena 4 Kč/minutu  (4,76 vč. DPH) opravdu atraktivní nejen pro business zákazníky, ale i pro "dovolenkáře", jež zbavuje strachu z výše telefonního účtu.

SMS za 5 Kč, 1 kB za desetihaléř
Od 1. 6. budou moci tarifní zákazníci T-Mobile využít další "cestovatelské" novinky, které přibližují ceny za SMS a využití datových přenosů ve všech sítích T-Mobile cenám domácím. S aktivním zvýhodněním Cestovatel zákazník nově zaplatí za SMS pouhých 5 Kč (5,95 vč. DPH) a bude moci také výhodně využívat GPRS datové přenosy - při připojení k internetu bude stát 1 kB jen 0,10 Kč (0,12 vč. DPH) a při připojení k WAPu jen 0,60 Kč (0,71 vč. DPH) .

Ceník roamingového zvýhodnění Cestovatel bude tedy od 1.6. 2006

Cena bez DPH Cena s DPH
cena volání/min. + sestavovací poplatek
Odchozí hovory 4,00/min. + 29,00 4,76/min. + 34,51
Příchozí hovory 0,00/min. + 29,00 0,00/min. + 34,51
SMS 5,00 5,95
GPRS - 1 kB (internet) 0,10 0,12
GPRS - 1 kB (WAP) 0,60 0,71
Aktivace 29,00 34,51
Měsíční poplatek 0,00 0,00

Poznámka:
Po první minutě je hovor účtován po sekundách.
U datových přenosů je účtovací jednotkou 10 kB u WAP, 100 kB u internetu.
Ceny ostatních roamingových služeb se řídí ceníkem Holiday roamingu.

Více o tarifním zvýhodnění Cestovatel najdete zde, o komplexní nabídce roamingových tarifů pak na www.t-mobile.cz.


 
O společnosti

 

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz