Nový koncept kampaní T-Mobile: Trojana nahradí Hádek s Kubařovou a Langmajerem

T-Mobile představí 15. února nový koncept svých reklamních kampaní. Ivana Trojana nahradí po čtyřech letech Kryštof Hádek a Veronika Kubařová, s nimiž se diváci budou setkávat v prostředí horského hotýlku Růženka. Jedné z dalších rolí se ujal Jiří Langmajer.

V připravované kampani, která bude probíhat od 15. února do 15. března 2018, představí operátor nový princip nabídky svých mobilních a fixních služeb pro rezidentní zákazníky. Využije k tomu dvojici Kryštof Hádek a Veronika Kubařová ztvárňující mladé manžele, kteří si pořídí horský hotýlek Růženka. V rolích jejich zaměstnanců se dále představí Jiří Langmajer (údržbář, řidič), Anastázie Chocholatá (číšnice) a Ctirad Götz (kuchař).

„Budeme zákazníky seznamovat se zcela novým principem nabídky našich služeb, proto jsme se rozhodli pro komunikaci v rámci zcela nového reklamního konceptu,“ říká ředitel marketingové komunikace T-Mobile Jan Stanko. „Moc děkujeme Ivanu Trojanovi za fantastické čtyři roky, během nichž jsme společně posbírali řadu cen za TV spoty. Bylo nám velkou ctí s Ivanem spolupracovat,“ dodává.

Během nejbližší kampaně televizní diváci uvidí první TV spot o délce 50 vteřin, pro internet je připravena jeho prodloužená verze. Režie se ujal zkušený Juraj Janiš, který má na svém kontě například reklamy pro značky Kofola, Pilsner Urquell či Visa, za kamerou stál Filip Marek. Zajímavostí je, že spot byl natáčen speciálními filmovými objektivy Panavision, jejichž využití ve světě reklamy je minimálně v ČR poměrně neobvyklé.

Další informace o kampani
Médiamix: TV, OOH, print, on-line, retail, sociální média
Kreativní koncept: Saatchi & Saatchi
BTL: Havas Worldwide Prague
Retail: Havas Worldwide Prague/ Proboston Creative
Online: Proboston Creative
Sociální sítě: Peppermint Digital
Mediální agentura: MediaCom Praha
Produkce TV: Boogie Films

Odkaz na stažení fotografií z natáčení: https://drive.google.com/drive/folders/1QgWZPXP76yPDtiDwEVrBXp0kc5kg7qJy


 
O společnosti

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,3 milionu zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu, provozuje již více než 1 042 5G vysílačů a svou sítí páté generace pokrývá 21 % obyvatel ČR. Jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka také budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.

Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.

T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou z priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. Kromě naplňování konkrétních cílů v rámci iniciativy Green Deal se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje i na zmírnění digitální propasti a mentální wellbeing a podporu společensky zodpovědných aktivit. Vůči společnosti jako celku pak přijal auditovatelný závazek, že do konce roku 2024 budou mít jeho CSR aktivity přímý dopad na 555 200 jedinců. Společnost cíleně podporuje neziskové organizace i jednotlivce, pomáhá při mimořádných událostech a její zaměstnanci se pravidelně zapojují do řady dobrovolnických aktivit po celé ČR.
T-Mobile je členem národní sítě UN Global Compact a její služby byly již potřetí hodnoceny jako nejlepší v Best-in-test UMLAUT (dříve P3).

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz

X