POHODLÍ JE KDYŽ…? T-MOBILE V NOVÉ KAMPANI PŘEDSTAVUJE VÝHODY SVÉ MOBILNÍ APLIKACE

  • Aplikaci Můj T-Mobile využívá 70 % tarifních nefiremních zákazníků
  • Kampaň v TV, on-line médiích a na sociálních sítích

Praha, 1. března 2021 – T-Mobile dnes startuje první letošní velkou marketingovou kampaň. V ní se zaměří na výhody své mobilní aplikace Můj T-Mobile, kterou v současnosti používá více než polovina všech zákazníků z řad domácností, kteří mají smartphone. Kampaň propagující tu nejlepší péči a pohodlí v digitálním světě se objeví během března a dubna v TV, on-line médiích, na sociálních sítích i v prodejnách operátora.

„Mobilní aplikace Můj T-Mobile se velmi dobře zabydlela v chytrých telefonech našich zákazníků. Používá ji sedm z deseti tarifních zákazníků se smartphonem z řad domácností,“ říká Ladislav Báča, manažer značky a marketingové komunikace T-Mobile, a dodává: „V kampani chceme ukázat na jednoduchých příkladech, jak si lidé s její pomocí mohou usnadnit život. Vše potřebné vyřídí kdykoliv a odkudkoliv přímo na displeji svého chytrého telefonu, nemusí už chodit do prodejny nebo volat na infolinku.“

T-Mobile představí svou mobilní aplikaci prostřednictvím těch nejčastějších situací, které zákazníci řeší se svým operátorem. Díky apce je mohou mít vyřízené doslova během několika sekund odkudkoliv: ať už se jedná o dobití Twist kreditu, vyzvednutí měsíčních dat k tarifu v aplikaci, zaplacení faktury, ale i jen přehled o všech službách, které členové rodiny využívají a do apky je snadné je přidat. Televizní část kampaně poběží od 3. března do 18. dubna. V on-line médiích a na sociálních sítích se bude objevovat od 1. března do 30. dubna 2021.

Rok 2020 jasně ukázal, jak důležité je mít funkční digitální prostředí a procesy pro zákazníky. Proto se v loňském roce rozšířilo množství funkcí, které aplikace svým uživatelům nabízí. Dříve plnila především roli samoobslužnou, nyní lze jejím prostřednictvím pořídit nový telefon, provést změnu tarifu, přidat další číslo a mít tak všechny služby celé rodiny na jednom místě, zaplatit online fakturu, vyzvednout si odměnu apod. Z aplikace se tak stal plnohodnotný prodejní kanál a zároveň plní roli, kde zákazníci najdou své odměny tzv. Srdcovky. Počet uživatelů – firemních a nefiremních – vzrostl o 16 % v porovnání s rokem 2019. Množství služeb zařazených v aplikaci dosáhlo 1,73 milionu. Nejrychleji přibývali v aplikaci uživatelé předplacených karet Twist.

Nejčastěji zavítají zákazníci do aplikace kvůli kontrole svých služeb, zaplacení vyúčtování (+52 % vs. 2019), dobití kreditu (+43 %) či požadavku na změnu svého tarifu. Velkou oblibu získaly služby Google Pay a Apple Pay. Například v prosinci 2020 přes ně provedli zákazníci téměř každou druhou platbu. Do aplikace se ale chodí i pro odměny – ať už to byla v rámci jarní vlny pandemie neomezená data, nebo od 29. října extra data k tarifům, které si zákazníci vyzvedávají pravidelně každý měsíc.

Kampaň se objeví v TV, on-line médiích, na sociálních sítích a v prodejnách T-Mobile. Televizní část bude zahrnovat spoty o délce 30 a 15 vteřin. On-line tvoří kombinace osvědčených formátů, především brandingy, skyscrapery, kterou doplňují mobilní formáty, videa a spoty u podcastů. V plánu nechybí ani facebook, Instagram a Twitter.

Za kreativou stojí agentura Saatchi&Saatchi. Režie TV spotu se ujalo duo Wolfberg – Přemek Ponáhlý a Jan Kalvoda. Produkci zajistila společnost Creative Embassy, plánování a nákup médií jako tradičně MediaCom Prague.

Více informací na www.t-mobile.cz/pohodli


 
O společnosti

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,3 milionu zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu, provozuje již více než 1 042 5G vysílačů a svou sítí páté generace pokrývá 21 % obyvatel ČR. Jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka také budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.

Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.

T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou z priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. Kromě naplňování konkrétních cílů v rámci iniciativy Green Deal se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje i na zmírnění digitální propasti a mentální wellbeing a podporu společensky zodpovědných aktivit. Vůči společnosti jako celku pak přijal auditovatelný závazek, že do konce roku 2024 budou mít jeho CSR aktivity přímý dopad na 555 200 jedinců. Společnost cíleně podporuje neziskové organizace i jednotlivce, pomáhá při mimořádných událostech a její zaměstnanci se pravidelně zapojují do řady dobrovolnických aktivit po celé ČR.
T-Mobile je členem národní sítě UN Global Compact a její služby byly již potřetí hodnoceny jako nejlepší v Best-in-test UMLAUT (dříve P3).

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz

X