SPOLU PO MAGENTOVÉ: T-MOBILE PODPOŘÍ NEOMEZENÝMI DATY DOVOLENOU V ČESKU

  • Neomezená data zdarma na 24 hodin pro všechny zákazníky – domácnosti i firmy – za návštěvu vybraných lokalit
  • Účast nabídnuta více než 500 firemním zákazníkům T-Mobile, portál Kudyznudy.cz oslovil 1700 svých B2B partnerů
  • Marketingová kampaň startuje 1. července

Praha, 24. června 2020 – Letošní letní dovolenou stráví většina obyvatel Česka v tuzemsku. T-Mobile se proto rozhodl zpříjemnit všem svým zákazníkům pobyt v Čechách, na Moravě nebo ve Slezsku a zároveň podpořit své firemní zákazníky a tuzemský cestovní ruch. Ve vybraných lokalitách, turisticky více či méně známých, si budou moci domácnosti i firemní zákazníci T-Mobile během července a srpna užívat neomezená mobilní data zdarma. Na akci na podporu cestovního ruchu spolupracoval operátor také s agenturou CzechTourism. Nabídku podpoří T-Mobile rovněž komunikační kampaní se sloganem „Spolu po magentové“.

T-Mobile oslovil více než 500 svých firemních zákazníků z oblasti cestovního ruchu gastronomie a hotelnictví. Ve spolupráci s redakcí portálu Kudyznudy.cz agentury CzechTourism byla nabídnuta účast dalším 1 700 subjektům po celé republice. V seznamu by se od července tak měly objevit oblíbené turistické cíle, provozovny ze segmentu gastronomie, ubytování, cestovního ruchu atd. Neomezená data zdarma tak budou moci dovolenkáři využít v každém regionu Česka.

„Hledali jsme způsob, jak po uvolnění opatření zpříjemnit našim zákazníkům jejich odpočinek, a zároveň podpořit podnikatele v cestovním v ruchu, včetně našich firemních zákazníků,“ vysvětluje Juraj Bóna, výkonný ředitel T-Mobile pro Českou republiku, a doplňuje: „Doufáme, že oblíbeným benefitem pro koncové zákazníky zvýšíme návštěvnost ve vybraných lokalitách, a tím také pomůžeme oživit nejen cestovní ruch, ale celé Česko.“

„Podle našeho posledního průzkumu plánuje dovolenou v České republice strávit osm z deseti Čechů. Konceptem #světovéČesko se je snažíme motivovat k tomu, aby navštívili i méně známá místa v regionech, která na tuzemské turisty čekají. K tomu, využíváme i potenciálu spolupráce s dalšími partnery,“ uvedl Jan Herget ředitel České centrály cestovního ruchu – CzechTourism a doplnil: „Redakce volnočasového portálu Kudyznudy.cz proto z každého regionu vybrala své nejlepší partnery a nabídla jim možnost zapojit se do společného projektu s T-Mobile.“

Neomezená data zdarma na 24 hodin 

Získat neomezená data zdarma na 24 hodin bude velmi jednoduché. Pokud zákazník navštíví lokalitu zapojenou do akce, stačí najít leták s QR kódem. Ten se po načtení telefonem automaticky přepíše do bezplatné SMS, kterou je potřeba odeslat na číslo 4603. Případně může zákazník poslat aktivační SMS ve tvaru: CESKELETO XXXX na 4603, kdy XXXX je unikátní kód lokality/provozovny.

Po SMS potvrzení souhlasu s lokalizací (probíhá jen při prvním zapojení do kampaně) obdrží zákazník unikátní 14místný kód, který vloží do mobilní aplikace Můj T-Mobile a aktivuje si tak neomezená data zdarma na 24 hodin.

Kód pro danou lokalitu lze použít pouze jednou za den, přičemž bezplatné surfování v mobilu může zákazník v jedné lokalitě využít maximálně třikrát během července a srpna. Maximální přenosová rychlost je v balíčku neomezených dat 3 Mbit/s.

Seznam partnerů, u kterých jsou neomezená data zdarma k dispozici, bude průběžně aktualizován a bude od 1. července k dispozici na www.t-mobile.cz/pomagentove.

Marketingová kampaň „Spolu po magentové“

Unikátní letní nabídku podpoří T-Mobile marketingovou kampaní, která potrvá od 1. července do 31. srpna. Mediamix bude zahrnovat TV spoty, on-line kampaň, outdoorové nosiče, včetně LED obrazovek, a sociální média. Kreativu připravila agentura Saatchi &Saatchi, digitální část kampaně má na starosti Proboston Creative, nákup mediálního prostoru obstaral MediaCom Prague.


 
O společnosti

Společnost T-Mobile Czech Republic, člen mezinárodní telekomunikační skupiny Deutsche Telekom, je s téměř 6,2 milionu zákazníků jedničkou na českém trhu. T-Mobile je integrovaným operátorem a kromě mobilních a pevných telekomunikačních služeb nabízí i komplexní ICT řešení. Svým klientům poskytuje nadstandardní služby ve vysokorychlostní síti, což prokazuje i srovnávací měření kvality sítí umlaut (dříve P3), v němž T-Mobile již potřetí získal ocenění Best-in-Test.

T-Mobile Czech Republic klade důraz na odpovědný přístup k okolí a ke společnosti. Drží se férových pravidel podnikání, pomáhá na svět prospěšným aplikacím a službám, podporuje neziskové organizace, drobné podnikatele i jednotlivce a pomáhá při mimořádných událostech. Zaměstnanci společnosti působí jako dobrovolníci na řadě míst celé republiky.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz, www.t-press.cz (portál pro novináře), www.t-mobile.cz/pomahame (informace o společenské odpovědnosti) a www.rozjezdy.cz (T-Mobile Rozjezdy – program podpory drobných podnikatelů). 

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz