T-Mobile Bonus boduje

  • Více než 2 miliony členů
  • Nárůst s segmentu tarifních nefiremních zákazníků o 62 %
  • Novinky: exkluzivní kolekce oblečení a doplňků, nová Zvýhodněná služba v říjnu 

Praha 29. července 2008 - Nový věrnostní program T-Mobile Bonus, který operátor představil v únoru tohoto roku, slaví úspěchy. Během necelého půlroku se zvýšil počet tarifních zákazníků registrovaných v tomto programu o 62 %, celkový počet členů programu přesáhl 2 miliony. Hlavní novinkou bylo sloučení dvou samostatných věrnostních programů do jednoho tak, aby všichni zákazníci - jak tarifní, tak ti, kdo využívají předplacenou kartu -, mohli čerpat výhody podle své chuti, tedy buď využívat aktuální zvýhodněnou službu, nebo sbírat body a za ně pořizovat odměny z Bonus katalogu.

"Dobře si uvědomujeme, jak důležitou součást péče o zákazníky věrnostní programy tvoří. Zákazník právem očekává, že bude odměněn za svou věrnost", vysvětluje Miroslav Výborný, ředitel marketingových služeb a dodává: "Snažíme, aby si zákazník ´sáhl´ na odměnu co nejdříve. Cena bodu i jednotlivých odměn proto zůstává stále stejná a zákazníci navíc mohou nasbírat body rychleji při využití speciální kreditní karty T-Mobile Bonus. Zároveň se neustále snažíme rozšiřovat nabídku o další atraktivní položky".

Zvýhodněná služba nebo odměna z katalogu?
Celkový počet registrovaných členů programu přesáhl 2 miliony, přičemž více než 37 % tvoří Twist zákazníci. Členové programu si mohou vybrat mezi dvěma typy odměn -  aktuální zvýhodněnou službu či sběr bodů. Ti, kdo chtějí odměnu okamžitě, volí první variantu, zatímco trpělivější zákazníci si vybírají sběr bodů, aby mohli čerpat větší výhodu za delší období.

Zatím se ukazuje, že zákazníci s předplacenou kartou jsou konzervativnější: body začalo sbírat jen 1 % z nich, valná většina využívá aktuální zvýhodněnou službu - noční volání od 21 do 9 hodin do sítě T-Mobile jen za 1 Kč/min včetně DPH. Zákazníci s tarifem jsou přece jen pružnější: zvýhodněnou službu místo sběru bodů si v  období březen - červenec 2008 zvolilo 10 % z nich. Nicméně stejně jako firemní zákazníci, kteří věrnostní program také mohou využívat, většina i nadále preferuje odměnu z katalogu. Sběr Bonus bodů se od spuštění nového programu zvýšil o 25 %.

Body a co za ně

Zákazník získává jeden bod za každých 23,80 Kč (vč. DPH) útraty a navíc jednorázově plných 100 bodů při úvodní registraci do programu. Bonus body lze uplatnit na nákup telefonů, příslušenství, balíčků volných jednotek a dalšího zboží i služeb dle platného katalogu. Zákazníci T-Mobile mohou urychlit sbírání bodů kreditní kartou, kdy za každých 30 kartou zaplacených Kč získají 1 bod.

V katalogu T-Mobile Bonus zákazníci najdou kompletní nabídku telefonů a příslušenství k nim, i nabídku volných jednotek (minuty, SMS, MMS, kB) do všech sítí. V seznamu odměn nechybí poukázky na zboží či dnes tak populární navigace, digitální fotoaparáty a další elektronika. K ní si zákazníci mohou objednat i něco praktického na cesty - batohy, vařiče, spací pytel a mnohé další. Kulturní typy ocení výběr DVD, CD a mohou koupit lístky na hudební akce sponzorované T-Mobile.

V srpnu bude nabídka odměn obohacena o designovou novinku - exkluzivní kolekci oblečení, kterou si budou moci zákazníci objednat právě jen prostřednictvím T-Mobile Bonus. V podzimních měsících bude kolekce rozšířena o trendy oblečení pro mladé. 

Preference zákazníků při čerpání odměn z katalogu se liší podle segmentů: zatímco firemní zákazníci jednoznačně preferují telefony (ty tvoří 2/3 objednávek), tarifní zákazníci upřednostňují zboží z kategorie cestování a zábavy a dobíjení předplacených karet Twist. Oblíbené položky zákazníci nacházejí i v kolekci T-Mobile. Hitem letošního jara bylo zboží s motivy EURO 2008 (repliky dresů, míče, branky, šály atd...). Objednávky na toto zboží byly dvojnásobné oproti objednávkám zboží s motivy MS 2006 a míč Puma z EURO kolekce byl na čtvrtém místě žebříčku nejčastěji objednávaných odměn.

Top 5 nejčastěji objednávaných odměn z Katalogu jaro/léto 2008

  1. Nokia 6300 černostříbrná
  2. Dobití v hodnotě 200 Kč
  3. Nokia 3110 Classic černá
  4. Fotbalový míč Puma
  5. Nokia 2610 černá
Členství v T-Mobile Bonus

Pro zapojení do programu T-Mobile Bonus stačí pouze bezplatná registrace. Lze ji provést zasláním SMS ve tvaru BONUS A na číslo 4603, zavoláním na Zákaznické centrum na číslo 4603 či na internetových stránkách www.t-mobile.cz/bonus. Účastníci dřívějších variant věrnostního programu se již znovu registrovat nemusí, automaticky se stali členy. Administrace všech nastavení probíhá zdarma pomocí SMS, voláním na Zákaznické centrum na číslo 4603, případně přes službu Můj T-Mobile.

Po registraci je tarifním zákazníkům coby výhoda standardně nastaveno sbírání Bonus bodů, Twist zákazníci mají aktivováno využívání Zvýhodněné služby. Kdykoli si však zákazník může druh odměny změnit.

Pokud zákazník zapojený do věrnostního programu přejde z Twistu na tarif, je mu zachován zvolený typ výhody a přenáší se mu všechny nasbírané Bonus body.                                                                                                                                               

Kompletní informace o programu naleznete na

http://t-mobile.cz/Web/Residential/PeceAPodpora/VernostniProgramy/T-MobileBonus.aspx.


 
O společnosti

 

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz