T-MOBILE DÁVÁ HBO GO NA 30 DNŮ ZDARMA, PAK ZA ZVÝHODNĚNOU CENU

  • Pro všechny zákazníky k hlasovému tarifu z řad domácností a drobných podnikatelů
  • Aktivace v aplikaci Můj T-Mobile
  • HBO GO lze sledovat až na 5 zařízeních za jednu cenu
  • Reklamní kampaň startuje 20. dubna

Praha, 20. dubna 2020 – Mimořádnou nabídku má T-Mobile pro své tarifní zákazníky. Kdo si u největšího tuzemského mobilního operátora pořídí k hlasovému paušálu HBO GO, získá jej na prvních 30 dnů zcela zdarma. Poté si může předplatné zrušit, nebo v něm pokračovat za speciální zvýhodněnou cenu. Stačí si jen balíček aktivovat od 20. dubna do 31. května. Nabídka platí pro domácnosti a drobné podnikatele. Filmové trháky a seriály si tak mohou všichni užít v pohodlí a bezpečí domova.

Diváci tráví u televizního vysílání, a to nejen zpravodajství, v posledních týdnech stále více času. Například sledovanost T-Mobile televize vzrostla v nouzovém stavu o 17 % oproti období před koronavirovou nákazou. O desetinu více času ale věnují diváci i tzv. nelineárnímu vysílání. „Lidé si chtějí sami rozhodovat o tom, co a kdy budou sledovat. Proto jsme naše portfolio TV služeb rozšířili právě o HBO GO,“ říká Zdeněk Spurný, manažer služeb pro domácnosti T-Mobile, a doplňuje: „Šíře nabídky HBO i co do obsahu s českým dabingem patří k tomu nejlepšímu na tuzemském trhu a chceme ji našim tarifním zákazníkům, obzvlášť když tráví mnohem více času doma, nabídnout za mimořádně atraktivní cenu.“

Pouze u T-Mobile získají zákazníci s hlasovým tarifem (domácnosti a drobní podnikatelé) HBO GO na prvních 30 dnů zcela zdarma. Stačí si balíček aktivovat od 20. dubna do 31. května. Po skončení bezplatného období jej budou moci díle využívat za zvýhodněnou cenu – více o nabídce t-mobile.cz/hbogo.

HBO GO si uživatel aktivuje ve třech snadných krocích. V samoobsluze Můj T-Mobile, ať už na webu nebo mobilní aplikaci, si stačí po přihlášení aktivovat balíček plný skvělých filmů, seriálů i dokumentů. Obratem pak obdrží zákaznické číslo a zhruba do 60 minut si může zaregistrovat svůj účet na webu HBO GO. Pokud zákazník v minulosti sledoval HBO GO, může použít stejnou e-mailovou adresu, není potřeba registrace s novým e-mailem. Na blížící se konec 30denního období zdarma upozorní T-Mobile své zákazníky SMS nebo e-mailem. Každý uživatel se pak může rozhodnout, zda chce HBO GO dále sledovat, nebo si balíček deaktivovat. Částka za předplatné bude zahrnuta v měsíčním vyúčtování.

Prémiová videopůjčovna HBO GO nabízí ty největší seriálové pecky a filmové trháky. Fanoušci WestWorld, Hry o trůny, Sedmilhářek, Až po uši, Příběhu služebnice, Temného případu rádi potvrdí. Celkem v ní na diváky čeká více než 7 500 dílů seriálů, nejen zahraničních, a více než 800 filmů, dokumentů a dětských pořadů. Vše je česky a nabídka se průběžně obohacuje o další novinky. Nechybí navíc ani bonusové pořady z originální produkce HBO.

Reklamní kampaň

Tuto skvělou nabídku podpoří T-Mobile ve druhém čtvrtletí svou historicky první marketingovou kampaní, která vznikla „na dálku“. Nejdříve odstartuje 20. dubna její on-line část, na kterou navážou od 24. dubna televizní spoty. Kampaň kreativním způsobem využívá názvy nejpopulárnějších titulů v nabídce  HBO GO.

Součástí mediálního mixu jsou on-line video spoty na YouTube, posty na sociálních sítích, rádiová reklama a spoty na Spotify nebo u podcastů vydavatelství Burda a Deníku N. Kampaň poběží do konce května letošního roku.

Kreativní zpracování ATL a on-line videí měla na starosti agentura Saatchi&Saatchi, za on-line částí stojí agentura Proboston Creative. Plánování a nákup reklamního prostoru obstaral MediaCom Prague.

Jak se díváme na televizi


 
O společnosti

Společnost T-Mobile Czech Republic, člen mezinárodní telekomunikační skupiny Deutsche Telekom, je s téměř 6,3 milionu zákazníků jedničkou na českém trhu. T-Mobile je integrovaným operátorem a kromě mobilních a pevných telekomunikačních služeb nabízí i komplexní ICT řešení. Svým klientům poskytuje nadstandardní služby ve vysokorychlostní síti, což prokazuje i srovnávací měření kvality sítí umlaut (dříve P3), v němž T-Mobile již potřetí získal ocenění Best-in-Test.

T-Mobile Czech Republic klade důraz na odpovědný přístup k okolí a ke společnosti. Drží se férových pravidel podnikání, pomáhá na svět prospěšným aplikacím a službám, podporuje neziskové organizace, drobné podnikatele i jednotlivce a pomáhá při mimořádných událostech. Zaměstnanci společnosti působí jako dobrovolníci na řadě míst celé republiky.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz, www.t-press.cz (portál pro novináře), www.t-mobile.cz/pomahame (informace o společenské odpovědnosti) a www.rozjezdy.cz (T-Mobile Rozjezdy – program podpory drobných podnikatelů). 

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz