T-Mobile: Hitem června 2006 bylo zpravodajství z MS ve fotbale

  • Zpravodajské SMS, MMS a videoMMS balíčky využilo 12 000 zákazníků
  • Fotbaloví fandové obdrželi během šampionátu 200 000 zpráv
  • Počet uživatelů videostreamingu se více než zdvojnásobil

Praha 14. července 2006 - Český národní tým sice svou pouť na fotbalovém mistrovství světa skončil již v základní skupině, fanoušci však na šampionát z tohoto důvodu rozhodně nezanevřeli. I po vyřazení ve velkém využívali širokou paletu zpravodajství a zábavy, kterou k šampionátu připravil T-Mobile - generální partner české fotbalové reprezentace a oficiální mobilní operátor mistrovství. Počty uživatelů jednotlivých služeb šly do desetitisíců.

Příznivci fotbalu měli opravdu z čeho vybírat. Byly pro ně připraveny speciální zpravodajské SMS, MMS a videoMMS balíčky a šampionátová sekce na wapových t-zones. Svůj mobil mohli obohatit o hry, tapety, melodie, spořiče s tématem mistrovství.

Výrazný zájem vzbudily on-line informace ze šampionátu. Některý ze zpravodajských balíčků, například o českém týmu si objednalo více než 12 000 uživatelů. Počet zpráv, které byly odeslány na mobilní telefony zákazníků, dosáhl během šampionátu hranice 200 000.

Fotbaluchtiví fanoušci se však nespoléhali jen na textové či obrazové zpravodajství. Oblíbeným zdrojem informací pro ně byl WAPový portál t-zones, kde byla zřízena speciální sekce MS 2006. Pro výsledky, názory hráčů a trenérů i zákulisní informace na t-zones zavítalo během šampionátu více než 33 tisíc návštěvníků. Vrcholem byly samozřejmě zápasy českého týmu a poslední utkání vyřazovacích bojů, kdy do fotbalového speciálu na t-zones našlo denně cestu až 3000 fanoušků.

Že fotbal je pro Čechy sportem číslo jedna, dokládá i velká popularita fotbalových java her. Za měsíc si některou ze tří her s tématem mistrovství stáhlo do svých telefonů na pět tisíc lidí.

S velkým ohlasem se setkaly také exkluzivní sestřihy ze všech 64 zápasů šampionátu. Ty byly k dispozici zcela zdarma. Počet uživatelů služby videozona (videostreaming) se během mistrovství více než zdvojnásobil. Celkový počet shlédnutých klipů, které jsou na videozoně k dispozici - ať už fotbalové či hudební - výrazně překročil hranici 60 000. Tento úspěch jen potvrdil zájem zákazníků o novou generaci videoslužeb, na jejichž rozvoji T-Mobile intenzivně pracuje.


 
O společnosti

 

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz