T-Mobile hledá nové obchodní partnery

  • Podnikatelé se mohou ucházet o status Partnerské prodejny 

Praha, 1. prosince 2011 – T-Mobile otevírá po letech své brány a v rámci rozšiřování sítě Partnerských prodejen nabízí spolupráci dalším obchodníkům, kteří by rádi svou prodejnu spojili se značkou
T-Mobile. V rámci celé republiky tak operátor pro zákazníky chystá na 30 nových Partnerských prodejen. 

„Většina zákazníků stále dává přednost tradičním způsobům nákupu – návštěvu klasického obchodu tedy upřednostňuje před jinými formami. Naším cílem je maximálně dostupná síť prodejních míst, a tím i spokojený zákazník,“ říká Jan Roule, ředitel rezidentního prodeje v T-Mobile, a dodává: „Nové partnery uvítáme primárně tam, kde podobné kamenné obchody dosud chybí.“ 

Společnost neustále zdokonaluje svou síť prodejen. Ačkoli disponuje rozsáhlou distribuční sítí, interní průzkum zmapoval rezervy v určitých místech republiky. Partnerské prodejny, kterých je aktuálně 76, tak nabývají na významu a stávají se stěžejním prodejním kanálem. Operátor uvítá nejen další zástupce z krajských měst, ale i menších obcí. 

Jaké výhody skýtá Partnerská prodejna T-Mobile?
Jedná se o model podnikání, kdy práva používat značku T-Mobile přechází na podnikatelský subjekt, se kterým operátor uzavře rámcovou smlouvu. Jednoznačnou výhodou je spojení se značkou T-Mobile. Pro nové podnikatele je tedy ohromnou příležitostí, jak začít bez dlouhého období pokusů a omylů, s jistotou stabilního zázemí zavedeného telekomunikačního operátora. Pro již aktivní obchodní partnery pak skýtá příležitost rozšířit si obzory o další oblast podnikání, seznámení s novým know-how, novými marketingovými postupy a i jiné zajímavé výhody. 

Operátor dále zajistí designový návrh interiéru a poskytne rovněž vybavení prodejního místa nábytkem. Prostřednictvím partnera pak nabídne své služby i produkty výrazně podporované zajímavými marketingovými aktivitami. Obchodníci získají potřebné prodejní systémy včetně nezbytných reportů, rovněž také významnou podporu při rozběhu provozu ze strany regionálních manažerů společnosti T-Mobile, a v neposlední řadě i pravidelná vzdělávací školení z oblasti komunikace, prodejního procesu, práce s aplikacemi, služeb i produktů. 

Zájemci se mohou registrovat na webu www.t-mobile.cz/partnerskeprodejny. V každém regionu následně proběhne výběrové řízení. Všichni registrovaní uchazeči z jednotlivých lokalit budou posléze osloveni e-mailem. Těm, kteří postoupí do dalšího kola, pak přijde e-mail s podrobnými informacemi o zahájení procesu výběru.


 
O společnosti

 

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz