T-Mobile představil letní kampaň, s legendami českého olympijského sportu přináší zákazníkům neomezená data a vybízí k aktivnímu trávení léta

Praha, 2. července 2021 - Společnost T-Mobile spustila svou kampaň Sportovní léto, ve které připomíná úspěchy českých olympioniků a zároveň vybízí k aktivnímu trávení léta. Koncept kampaně pracuje se sportovním pojetím běžných denních činností a představuje známé tváře českého sportu v nevšedních rolích. Kampaň, která vznikla ve spolupráci s Českým olympijským týmem, připravila agentura Saatchi&Saatchi a poběží během července a srpna v TV, na sociálních sítích, OOH formátech a bude k pohybu vyzývat i samotné zaměstnance T-Mobile.

Základem kampaně Sportovní léto je 60vteřinový spot, který hravou formou rozvíjí myšlenku, že sportovat může kdokoliv a kdykoliv. Hlavními postavami tentokrát nejsou tradiční herci, ale bývalí a současní čeští olympionici a sportovci, kteří se společně s T-Mobile rozhodli podpořit myšlenku aktivního trávení volného času v průběhu letošního léta a před nadcházejícími olympijskými hrami v Tokiu. Spot bude ve zkrácené formě nasazen i v TV a na sociálních sítích, kde vše podpoří influenceři a známé osobnosti ze světa sportu. Kampaň připravila agentura Saatchi&Saatchi a poběží během července a srpna v TV, podpoří ji aktivity na sociálních sítích a OOH formáty.

V rámci kampaně nabídne T-Mobile zákazníkům balíček neomezených dat. Spolu s ním spouští i letní soutěž o ceny s vlastním hashtagem #nesedimdoma, ve které budou známé tváře motivovat k pohybu a nalezení tajných lokalit po celé ČR. Každý týden pak odmění toho, kdo se do konkrétního místa dostane jako první. Vše zaštítí nově vzniklá microsite www.t‑mobile.cz/sportovnileto, kde budou dostupné informace k letní soutěži a dalším navazujícím aktivitám.

„Léto je časem sportování a zábavy, a proto jsme se rozhodli spojit naši prázdninovou nabídku neomezených dat právě se sportem, kterému se můžeme věnovat v každém věku,“ uvádí Ladislav Báča, ředitel pro značku a marketingovou komunikaci T-Mobile. „Zároveň jsme v letošním roce chtěli vzdát hold českým sportovcům a olympionikům, takže jsem rád, že jsme díky našemu partnerství s Českým olympijským týmem mohli do spotu zapojit i nemalou část českých sportovních legend. Věříme, že kampaň bude motivovat k pohybu a možná i poznávání míst, která se mohou pochlubit vlastní sportovní historií.“

zadavatel: T-Mobile

mediální agentura: Mediacom Prague

kreativní agentura: Saatchi&Saatchi

social media agentura: Publicis Prague

kreativní tým: Ondřej Hübl, Viktor Říha, Tomáš Vápeník

kreativní tým social: Jakub Jedinák, Tomáš Zvěřina, Michal Vitásek

režisér: Marek Partyš

mediatypy: TV, online, OOH, social media, retail, eventy – olympijské parky, interní kampaň pro zaměstnance

délka kampaně: 1. 7. - 15. 8. 2021

video ke zhlédnutí: https://youtu.be/Bxujh7xbk8Y


 
O společnosti

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,3 milionu zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu, provozuje již více než 1 042 5G vysílačů a svou sítí páté generace pokrývá 21 % obyvatel ČR. Jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka také budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.

Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.

T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou z priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. Kromě naplňování konkrétních cílů v rámci iniciativy Green Deal se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje i na zmírnění digitální propasti a mentální wellbeing a podporu společensky zodpovědných aktivit. Vůči společnosti jako celku pak přijal auditovatelný závazek, že do konce roku 2024 budou mít jeho CSR aktivity přímý dopad na 555 200 jedinců. Společnost cíleně podporuje neziskové organizace i jednotlivce, pomáhá při mimořádných událostech a její zaměstnanci se pravidelně zapojují do řady dobrovolnických aktivit po celé ČR.
T-Mobile je členem národní sítě UN Global Compact a její služby byly již potřetí hodnoceny jako nejlepší v Best-in-test UMLAUT (dříve P3).

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz

X