T-Mobile připravil PR semináře pro neziskové organizace

  • Téma zní "Jak prodat své téma médiím aneb Novináři nejsou zlí"
  • Cyklus seminářů začíná 28. dubna v Praze

Praha 1. dubna 2010 - T-Mobile ve spolupráci s Nadací VIA připravil pro neziskový sektor semináře zaměřené na public relations. Mottem cyklu je ukázat zástupcům charitativního organizací, jak fungují média a jak by mohli sami přispět k větší známosti svých projektů. První ze série workshopů proběhne 28. dubna v centrále T-Mobile na pražských Roztylech a vstup je otevřen všem neziskovým organizacím zcela zdarma.

"Pomoc nemusí mít vždy jen finanční podobu. Tentokrát chceme neziskovkám nabídnout podporu v oblasti propagace vlastní činnosti a při práci s médii," říká Martina Kemrová, senior manažerka firemní komunikace a tisková mluvčí T-Mobile, a doplňuje: "Existuje celá řada užitečných projektů, které pro větší prosazení potřebují jediné - aby se o nich vědělo a mluvilo."

Mnohé neziskové organizace nemají kapacitu na to, aby se prezentovaly v médiích, nebo prostě jen nevědí, jak na to. Zajímavá a důležitá práce tak jednak není vidět, a zároveň také uniká pozornosti potenciálních podporovatelů. "Není chybou dárce, pokud si vybere známější projekt. Chtěli bychom ale tuto mediální 'nespravedlnost' napravit a přesvědčit zástupce neziskových organizací, že dobrá práce s novináři jim může v jejich úsilí velmi pomoci," doplňuje Jiří Bárta, výkonný ředitel Nadace VIA.

Seminář nabídne především praktickou část zaměřenou na mediální dovednosti, například jak dobře napsat tiskovou zprávu, na co nezapomenout při rozhovoru s novinářem, jak komunikovat s médii i čemu se raději vyhnout. Workshopy povedou zkušení žurnalisté Tomáš Feřtek (dříve Reflex) a Michal Musil (MF DNES).

Účastníci také mohou využít přítomnosti profesionálního fotografa a nechat si udělat fotografie pro své propagační materiály či internetové prezentace. Vstup je zdarma, stačí se jen zaregistrovat na stránkách www.nadacevia.cz.

Kdo nestihne dubnový termín, nemusí smutnit, cyklus bude pokračovat i v dalších měsících, a to nejen v Praze. "Po úspěšném startu bychom svou odbornou pomoc chtěli nabídnout také v dalších regionech," uzavírá Martina Kemrová.

Další informace na www.prosvetkolemnas.cz a www.nadacevia.cz.


 
O společnosti

 

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz