T-Mobile proškolil 106 neziskovek v oblasti PR

  • Letos proběhly čtyři bezplatné PR semináře pro neziskové oragnizace
  • Předávání odborných zkušeností bude pokračovat i v příštím roce

Praha, 16. prosince 2010 – T-Mobile úspěšně zakončil první ročník bezplatných PR seminářů pořádaných pro neziskové organizace. Zástupci nadací či občanských sdružení se zde dozvěděli, jak oslovit novináře, díky kterým se informace o jejich zajímavých projektech dostanou k široké veřejnosti. Čtyřdílný cyklus, kterého se zúčastnilo 106 organizací, připravil T-Mobile v reakci na aktuální potřeby neziskového sektoru, s nímž dlouhodobě spolupracuje například v rámci grantového řízení Fondu T-Mobile či dobrovolnického programu Jeden den pro váš dobrý skutek. 

„Pomoc nemusí být vždy jen finanční, může mít i podobu předávání know-how,“ říká Martina Kemrová, senior manažerka firemní komunikace a tisková mluvčí T-Mobile, a doplňuje: „V našem týmu máme hned několik odborníků, kteří mají mnohaleté zkušenosti s public relations, a tak jsme si řekli, že by bylo užitečné, kdyby své znalosti mohli předávat dál. Je přece škoda, že existují zajímavé projekty neziskovek, o nichž se nikdo nedozví. Ani sponzoři.“ 

Ve své pražské centrále letos T-Mobile ve spolupráci s Nadací VIA uspořádal čtyři bezplatné PR semináře. Na vedení workshopů se podíleli také zkušení novináři, Tomáš Feřtek, který působil mj.
v Reflexu, Michal Musil z MF DNES a Jiří Závozda, bývalý člen redakce Lidových novin. Od nich účastníci získali praktické rady pro komunikaci s médii, třeba jak zaujmout novináře v několika větách nebo naopak čemu se raději v komunikaci vyhnout. Bonusem byla přítomnost profesionálního fotografa, od něhož si zástupci neziskovek mohli nechat zdarma zhotovit fotografie pro své propagační materiály či internetové prezentace. 

„Zájem o nabízené PR semináře předčil naše očekávání. Už několika hodin po spuštění registrace byla vždy všechna místa zcela zaplněna. Lidé neváhali na seminář přijet ani z druhého konce republiky,“ popisuje Petra Pavičová, manažerka společenské odpovědnosti T-Mobile a dodává: „V aktivitách tohoto druhu budeme určitě pokračovat, jelikož závěrečná hodnocení účastníků nám ukázala, že právě tato forma pomoci je pro neziskový sektor velmi přínosná. Organizacím totiž bohužel na získávání dovedností v oblasti public relations nezbývají finance. My zároveň při akcích tohoto druhu můžeme využít potenciálu našich zaměstnanců, kteří mají stále zájem podělit se o své znalosti a zkušenost.“

Video ze semináře zde.


 
O společnosti

 

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz