T-Mobile si v tendru desetiletí vybral WPP

Praha, 27. září 2021 - T-Mobile Czech Republic mění svoji kreativní agenturu. Ve výběrovém řízení, které se konalo po deseti letech a které startovalo již koncem dubna 2021, zvítězila pražská WPP. T-Mobile tedy pokračuje v duchu inovativního přístupu k marketingové komunikaci a od 1. ledna 2022 bude spolupracovat se speciálně sestaveným týmem napříč agenturami WPP – VMLY&R, Ogilvy a Wunderman Thompson. Ten bude pro mobilního operátora zajišťovat služby zahrnující ATL i BTL komunikaci, aktivity na sociálních sítích a služby spojené s retailovou komunikací, a vystřídá tak dlouhodobého partnera magentového operátora agenturu Saatchi&Saatchi.

Online a digitální komunikace nebyla součástí vypsaného tendru, a i nadále ji pro T-Mobile bude mít na starosti agentura Proboston.

Jeden z největších reklamních zadavatelů v České republice T-Mobile Czech Republic hodnotil výkony agentur komplexně od strategického přemýšlení nad značkou a kreativních kompetencí, přes klientský servis, vnímání komunikace v rámci 360°, až po podporu ze strany managementu agentury, týmového ducha a předpoklady pro fungující partnerství. Agentura WPP předvedla ve výše uvedených parametrech nejlepší a nejkonzistentnější výkon a po zásluze zvítězila.


 
O společnosti

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,3 milionu zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu, provozuje již více než 1 042 5G vysílačů a svou sítí páté generace pokrývá 21 % obyvatel ČR. Jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka také budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.

Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.

T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou z priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. Kromě naplňování konkrétních cílů v rámci iniciativy Green Deal se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje i na zmírnění digitální propasti a mentální wellbeing a podporu společensky zodpovědných aktivit. Vůči společnosti jako celku pak přijal auditovatelný závazek, že do konce roku 2024 budou mít jeho CSR aktivity přímý dopad na 555 200 jedinců. Společnost cíleně podporuje neziskové organizace i jednotlivce, pomáhá při mimořádných událostech a její zaměstnanci se pravidelně zapojují do řady dobrovolnických aktivit po celé ČR.
T-Mobile je členem národní sítě UN Global Compact a její služby byly již potřetí hodnoceny jako nejlepší v Best-in-test UMLAUT (dříve P3).

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz

X