T-Mobile spouští novou imageovou kampaň, ve které přibližuje výhody služby Magenta 1

Praha, 29. dubna 2019 - T-Mobile spustí 1. května novou kampaň s názvem „Magenta 1 se přizpůsobí každé rodině. I té vaší“. Podpoří v ní službu Magenta 1, která funguje od loňského února. Kampaň potrvá do konce června a operátor v ní představí výhody Magenty 1. 

Magenta 1 - Nejflexibilnější řešení na českém trhu s téměř 40 tisíci kombinacemi

Služba Magenta 1 přináší zákazníkům výhody na základě spojení mobilních a pevných služeb pod jednu smlouvu. Čím víc služeb si zákazníci pořídí, tím víc výhod od operátora dostanou. Maximum služeb pod jednou smlouvou je 9. „Magenta 1 je nejflexibilnější řešení na českém trhu. Již dnes máme téměř 40 tisíc různých kombinací, je tak vhodná pro jakoukoli domácnost,“ říká Juraj Bóna, ředitel Komerční divize T-Mobile Česká republika, a dodává: „Zákazníci nejvíce oceňují, že jim nikdo nic nediktuje. Nenabízíme jim žádný předem nadefinovaný balíček nebo službu, která musí být jeho součástí, a slevy nepodmiňujeme konkrétními produkty. Zákazník si v Magentě 1 spojí jen ty služby, které skutečně chce, potřebuje a bude využívat.“ 

Služby v Magentě 1 každému na míru

Každý zákazník si spojí pevné a mobilní služby přesně podle sebe na míru. Za rok a čtvrt fungování služby využívají dvě třetiny zákazníků kombinaci mobilních i pevných služeb, zbylá třetina má v Magentě 1 služby složené pouze z mobilních služeb. Nejpočetnější skupina zákazníků využívá čtyři služby, přičemž nejoblíbenější a nejčastější kombinací jsou dva tarify z generace Mobil S s pevným internetem na doma a T-Mobile TV.

V rámci své skupiny si všichni členové volají a píší zadarmo, a to i když nemají neomezený tarif nebo mají předplacenou Twist kartu, což vnímají jako velmi vítaný benefit. Rodiče si tak mohou přidat své děti s předplacenými kartami. Pokud mají dohromady čtyři služby, dostanou kromě slevy 20 % na měsíční paušál navíc 10 GB dat do mobilu. A když si přidají do Magenty ještě něco, získají navíc 15 GB mobilních dat měsíčně a každý měsíc ušetří na paušálu 25 %. Data navíc si pak mohou v rodině rozdělit, jak chtějí. 

T-Mobile v nové kampani vypráví příběhy

T-Mobile opustil koncept Hotelu Růženka a vsadil tentokrát na neznámé herce. V nadcházející kampani ukáže příběhy obyčejných lidí, i když s netradičním povoláním nebo koníčkem, kteří usilovně přemýšlejí nad ideálním výběrem a kombinací svých služeb u operátora, a to ve chvílích, kde by se rozhodně měli věnovat něčemu úplně jinému. T-Mobile pro ně přichází s jednoduchou odpovědí a řešením, kterým je právě Magenta 1.

Kampaň poběží do konce června v televizi, na internetu a sociálních sítích a doplní ji komunikace na zákaznických prodejnách. V televizi budou postupně nasazeny tři spoty o délce 30 vteřin. Pod kampaní je podepsána agentura Saatchi & Saatchi. Televizní spoty natočil v produkci společnosti Bistro Films režisér Marek Partyš. Voiceover namluvil moderátor a dabér Zbyšek Horák. 

T-Mobile myslí i na podnikatele

Od 1. května umožní T-Mobile vstup do světa Magenty 1 i podnikatelům a živnostníkům. Nově pro ně operátor nabízí výhody pod hlavičkou Magenta 1 Business u smlouvy Extra pro podnikatele. Díky tomuto spojení T-Mobile nyní podnikatelům nadělí 10 GB sdílených dat zdarma, a to těm, kteří si u něj nově pořídí pevný internet a mají smlouvu Extra pro podnikatele nebo Program podnikatele. Nabídka je podpořena kampaní „Magenta 1 se přizpůsobí každému podnikání. I tomu vašemu“. 

Více informací o Magentě 1 najdou zákazníci na www.t-mobile.cz/magenta.


 
O společnosti

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,3 milionu zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu, provozuje již více než 1 042 5G vysílačů a svou sítí páté generace pokrývá 21 % obyvatel ČR. Jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka také budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.

Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.

T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou z priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. Kromě naplňování konkrétních cílů v rámci iniciativy Green Deal se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje i na zmírnění digitální propasti a mentální wellbeing a podporu společensky zodpovědných aktivit. Vůči společnosti jako celku pak přijal auditovatelný závazek, že do konce roku 2024 budou mít jeho CSR aktivity přímý dopad na 555 200 jedinců. Společnost cíleně podporuje neziskové organizace i jednotlivce, pomáhá při mimořádných událostech a její zaměstnanci se pravidelně zapojují do řady dobrovolnických aktivit po celé ČR.
T-Mobile je členem národní sítě UN Global Compact a její služby byly již potřetí hodnoceny jako nejlepší v Best-in-test UMLAUT (dříve P3).

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz

X