T-MOBILE SPOUŠTÍ NOVOU KAMPAŇ NA DIGITÁLNÍ TV A ŠPIČKOVÝ FOTBAL

T-Mobile pokračuje v marketingové kampani v prostředí horského hotýlku Růženka a od 15. srpna spouští její další část, tentokrát s tématikou digitální televize a nového fotbalového obsahu. V kampani se opět představí Kryštof Hádek, Veronika Kubařová, Jiří Langmajer a Ctirad Götz.

Zatímco dosavadní kampaně představovaly nový princip nabídky služeb Magenta 1 a nabídku pevného připojení k internetu, nová kampaň ukazuje výhody moderní digitální televize v podobě až týdenního zpětného zhlédnutí, opakovaného zastavení či přetáčení. T-Mobile televize navíc do programové nabídky od tarifů M nově zařazuje dvojici sportovních programů Digi Sport 1 a Digi Sport 2, které nabídnou každý den prémiový evropský fotbal v HD kvalitě: německou Bundesligu, italskou Sérii A či španělskou LaLigu, a také anglickou pohárovou soutěž FA Cup. Na programu Magenta TV najdou diváci v srpnu kampaňové spoty a jako bonus navíc uvidí sestřihy a zákulisí z natáčení reklamy.

Kampaň poběží od 15. srpna až do konce října 2018, nasazení jednotlivých médiatypů se může lišit.

 

Další informace ke kampani:

Médiamix: TV, OOH, print, on-line, retail, sociální média

Kreativní koncept: Saatchi & Saatchi

Produkce TV: Boogie Films, režisér Tomáš Bařina

ATL: Saatchi & Saatchi

BTL: Havas Worldwide

Digital: Proboston Digital

Retail: Havas Worldwide

Social: Newcast

Mediální agentura: MediaCom Praha


 
O společnosti

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,3 milionu zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu, provozuje již více než 1 042 5G vysílačů a svou sítí páté generace pokrývá 21 % obyvatel ČR. Jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka také budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.

Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.

T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou z priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. Kromě naplňování konkrétních cílů v rámci iniciativy Green Deal se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje i na zmírnění digitální propasti a mentální wellbeing a podporu společensky zodpovědných aktivit. Vůči společnosti jako celku pak přijal auditovatelný závazek, že do konce roku 2024 budou mít jeho CSR aktivity přímý dopad na 555 200 jedinců. Společnost cíleně podporuje neziskové organizace i jednotlivce, pomáhá při mimořádných událostech a její zaměstnanci se pravidelně zapojují do řady dobrovolnických aktivit po celé ČR.
T-Mobile je členem národní sítě UN Global Compact a její služby byly již potřetí hodnoceny jako nejlepší v Best-in-test UMLAUT (dříve P3).

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz

X