T-Mobile vylepšuje záznamové služby

  • Novinka upozorní na opětovnou dostupnost volaného zákazníka
  • Služba je zcela zdarma pro všechny uživatele Registru zmeškaných hovorů, Hlasové schránky a MMS hlasového kurýra

Praha 30. listopadu 2009 - T-Mobile vylepšuje své záznamové služby. Od 2. prosince si už volající nemusí lámat hlavu s tím, zda se mu podaří spojit s adresátem hovoru, který je dočasně nedostupný. Operátor mu totiž zcela zdarma zašle informační SMS poté, kdy je mobilní telefon volaného znovu dosažitelný. Tato novinka je dostupná v případě, pokud jsou oba účastníci hovoru T-Mobile zákazníky.

Každý tu situaci minimálně jednou zažil - pokoušíte se někomu dovolat, ale ten či ta jsou momentálně nedostupní. Od nynějška už však není třeba volit metodu pokus-omyl a pokoušet se znovu a znovu o telefonát. Ve chvíli, kdy se adresát hovoru, respektive jeho mobil, přihlásí zpět do sítě, dostane volající informační SMS, že jeho kontakt už je dostupný.

Esemeska je doručena z čísla autora hovoru a přijde i v případě, kdy volající ?spadl" do schránky nebo MMS kurýra. Textová zpráva je zaslána vždy s malým časovým odstupem poté, co je mobil znovu evidovaný v síti T-Mobile. Tím se snižuje pravděpodobnost, že bude volaný opět nedostupný, například při cestách metrem.

Informační SMS vypadá následovně:

"Vazeny zakazniku, telefonni cislo '+420603123456', kteremu jste se nedovolal, je opet dostupne. Hovor muzete zopakovat. Tuto SMS Vam zdarma zaslal T-Mobile"

Tato novinka je zdarma jak pro volajícího, tak pro adresáta telefonátu. K dispozici ji mají všichni uživatelé záznamových služeb: Registr zmeškaných hovorů, MMS hlasového kurýra a Hlasové schránky. V případě, že je nepoužívají, informační textovky jim doručovány nebudou. Záznamové služby lze jednoduše aktivovat na internetu prostřednictvím Můj T-Mobile nebo zavoláním do Zákaznického centra T-Mobile (telefonní číslo 4603).

Pokud zákazník nechce, aby volající dostával informaci o jeho znovupřihlášení, je možné tzv. "informování o dostupnosti" odhlásit přes Můj T-Mobile či prostřednictvím zákaznického centra.


 
O společnosti

 

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz