TOMÁŠ RYŠAVÝ ŘEDITELEM DIVIZE ZÁKAZNICKÉ ZKUŠENOSTI A TRANSFORMACE

Praha, 24. září 2019 – Novým ředitelem divize zákaznické zkušenosti a transformace T-Mobile CZ a Slovak Telekomu se od 1. 10 2019 stává Tomáš Ryšavý (1973), který nahradí Petera Škodného, který po vzájemné dohodě ke konci letošního roku ze společnosti odchází. Zmíněná divize má na starosti široké portfolio zásadních aktivit: řízení produktů pro všechny segmenty zákazníků, backoffice, agendu pokročilé analytiky, ICT či digitálních kanálů.

„Děkuji Peterovi za úsilí, jež věnoval na vytvoření a vedení této divize, i za jeho přispění k uskutečnění transformace obou našich společností, a přeji mu hodně úspěchů v osobním i pracovním životě, říká José Perdomo Lorenzo, generální ředitel T-Mobile CZ a Slovak Telekomu a doplňuje: „Jsem velmi rád, že Tomáš Ryšavý bude I nadále členem nejvyššího vedení. Jeho zkušenosti z řady pozic, jež během 17 let ve společnosti zastával, jej řadí k nejzkušenějším a nejvšestrannějším manažerům, jež v týmu máme, a věřím, že mu pomohou v plnění nové role.“

Tomáš Ryšavý je magentě věrný už od roku 2002. Začínal jako vedoucí poprodejních služeb a následně prošel různými manažerskými pozicemi v oblastech, procurementu a logistiky, zákaznické péče, řízení prodejních kanálů, byl ředitelem produktu a segmentu pro rezidenční trh. Od roku 2016 je členem nejvyššího vedení společnosti, nejprve na pozici ředitele strategie a transformace, počátkem roku 2019 byl pověřen řízením HR divize, již úspěšně provedl náročným obdobím organizačních změn.

Tomáš Ryšavý je rodákem z Pardubic, je ženatý, hrdý otec tří synů, ve volném čase se věnuje rodině a sportu, především běhu, veslování, cyklistice a lyžování.


 
O společnosti

Společnost T-Mobile Czech Republic, člen mezinárodní telekomunikační skupiny Deutsche Telekom, je s více než 6,2 miliony zákazníků jedničkou na českém trhu. T-Mobile je integrovaným operátorem a kromě mobilních a pevných telekomunikačních služeb nabízí i komplexní ICT řešení. Svým klientům poskytuje nadstandardní služby ve vysokorychlostní síti, což prokazuje i srovnávací měření kvality sítí umlaut (dříve P3), v němž T-Mobile již potřetí získal ocenění Best-in-Test.

T-Mobile Czech Republic, zakládající člen národní sítě UN Global Compact v České republice, klade důraz na odpovědný přístup k okolí a ke společnosti. Drží se férových pravidel podnikání, pomáhá na svět prospěšným aplikacím a službám, podporuje neziskové organizace, drobné podnikatele i jednotlivce a pomáhá při mimořádných událostech. Zaměstnanci společnosti působí jako dobrovolníci na řadě míst celé republiky.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz, www.t-press.cz (portál pro novináře), www.t-mobile.cz/pomahame (informace o společenské odpovědnosti) a www.rozjezdy.cz (T-Mobile Rozjezdy – program podpory drobných podnikatelů). 

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz, +420603601031