VIRTUÁLNÍ OPERÁTOR KAKTUS SLAVÍ PŮLKULATINY A ZÁKAZNÍKY ODMĚNÍ PŘI DOBITÍ 100% KREDITU ZDARMA

  • Kaktus má přes 95 000 zákazníků
  • Nejčastěji využívají data (80%), následují hlasové služby (13%) a jen 7% zákazníků posílá SMS
  • Nejvíce oceňují nabídku dat, líbí se jim komunikace a také ceny volání
  • V rámci oslav 5. narozenin dnes při dobití 100 % kreditu zdarma
  • V rámci dobíjecích akcí byl jen letos rozdán kredit již za více než 14 006 000 korun

Praha, 09. října 2018 – Před pěti lety spustila společnost T-Mobile vlastního virtuálního operátora s názvem Kaktus. Kaktus je určen hlavně pro mladé lidi a odlišuje se jednoduchou a férovou nabídkou služeb bez závazku, především výhodným účtováním po vteřinách, datovou nabídkou, možností vlastního výběru čísla a dobíjením malých částek.

Kaktus od zahájení provozu nasbíral už více než 95 000 zákazníků a je důkazem, že předplacené karty s atraktivní nabídkou jsou mezi zákazníky stále velmi vyhledávané a oblíbené. „Za posledních dvanáct měsíců vzrostla zákaznická báze o 17 %,“ říká David Milota, segmentový manažer předplacených služeb, a předpovídá, že hranici 100 000 Kaktusáků překročí operátor do konce letošního roku. Nejsilněji má Kaktus zastoupeny zákazníky ve věku 18 až 24 let, ti tvoří 36 % zákaznické báze. Podle průzkumu agentury Kantar TNS Kaktusáci nejvíce oceňují nabídku dat (63 %), líbí se jim styl komunikace (58 %) a také ceny volání (52 %).

Polovina zákazníků si pořizuje Kaktus online. Zákazníci mohou vybírat ze čtyř balíčků v rozmezí od 100 do 300 korun, kdy u každého z nich zároveň získávají 50 % extra porci dat navíc pro využití na sociálních sítích Facebook, Instagram, Snapchat a Twitter. Bez balíčků je základní ceník předplacené služby 2,50 korun za minutu hovoru, 1,50 korun za SMS a 1 koruna za MB dat. Provozní data ukazují, že zákazníci nejčastěji využívají data (80%), která s velkým odstupem následují hlasové služby (13%) a jen 7% zákazníků posílá SMS. Nejčastěji si zákazníci dobíjejí online, a to skoro v 70% případech, ostatní pak využívají platební terminály společnosti Sazka, trafiky a bankomaty.

Kaktus je na trhu výjimečný i tím, že od svého začátku nemá žádnou infolinku a veškerá komunikace probíhá prostřednictvím sociální sítě Facebook. Tým zákaznické péče Kaktusu vyřizuje v průměru 11 300 dotazů za měsíc. 70 % dotazů je zodpovězeno do 30 minut.Kromě infolinky na Facebooku probíhají také velmi oblíbené dobíjecí akce. Kaktus zákazníkům jen letos rozdal už více než 14 006 000 korun kreditu. 

V rámci oslav svých pátých narozenin Kaktus dnes přidává ke každému dobití 100 % kreditu. Dvojnásobek tak získají všichni, kteří si pošlou kredit ve výši od dvou do pěti stovek v čase od 10:00-22:00 hodin.  

Více informací na www.facebook.com/kaktus nebo www.mujkaktus.cz.


 
O společnosti

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,3 milionu zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu, provozuje již více než 1 042 5G vysílačů a svou sítí páté generace pokrývá 21 % obyvatel ČR. Jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka také budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.

Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.

T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou z priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. Kromě naplňování konkrétních cílů v rámci iniciativy Green Deal se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje i na zmírnění digitální propasti a mentální wellbeing a podporu společensky zodpovědných aktivit. Vůči společnosti jako celku pak přijal auditovatelný závazek, že do konce roku 2024 budou mít jeho CSR aktivity přímý dopad na 555 200 jedinců. Společnost cíleně podporuje neziskové organizace i jednotlivce, pomáhá při mimořádných událostech a její zaměstnanci se pravidelně zapojují do řady dobrovolnických aktivit po celé ČR.
T-Mobile je členem národní sítě UN Global Compact a její služby byly již potřetí hodnoceny jako nejlepší v Best-in-test UMLAUT (dříve P3).

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz

X