Zákazníci v Magentě 1 mohou nyní společná data skutečně sdílet

28. ledna 2019 - T-Mobile přichází po téměř roce fungování služby Magenta 1 s úpravou jednoho z benefitů – společných dat navíc. Novinka umožňuje zákazníkům se čtyřmi a více službami přerozdělit společná data mezi jednotlivé členy a mít tak spotřebu dat pod kontrolou. Nastavení limitů lze jednoduše provést na webu v samoobsluze a v aplikaci Můj T-Mobile.

Je to téměř rok, co T-Mobile vloni v únoru spustil novou službu Magenta 1. Tato služba přináší rezidentním zákazníkům výhody na základě spojení mobilních a pevných služeb pod jednu smlouvu. Čím víc služeb si zákazník pořídí, tím víc výhod od operátora dostane. Jednou z výhod, kterou zákazníci se čtyřmi a pěti službami získají, jsou společná data navíc. Jejich výše závisí na dosažené úrovni Magenty 1, u čtyřech služeb jde o 10 GB dat, v případě 5 nebo více služeb je to 15 GB dat navíc. Zákazníci se 4 a více službami tvoří za jedenáct měsíců fungování služby více než 25 %.

Doposud byl datový limit rozdělen poměrně rovným dílem mezi všechny relevantní členy skupiny, kdy na sdílená data mají nárok i zákazníci předplacených karet zařazených do Magenty 1. Nyní nově mohou zákazníci společná data rozdělovat mezi jednotlivé členy tak, jak chtějí a potřebují. „Společná data v Magenta 1 patří k nejoblíbenějším benefitům T-Mobile nabídky, ale našim zákazníkům až doteď chyběla moznost si je flexibilně rozdělit v rámci své skupiny,“ říká Juraj Bóna, ředitel B2C marketingu a řízení produktů T-Mobile, a doplňuje: „Pozorně nasloucháme všem zákaznickým připomínkám a požadavkům a snažíme se naše služby vylepšovat, jak je to možné. Jsem proto rád, že jsme správu dat ve skupině zpřístupnili, a že tak tento benefit bude pro zákazníka ještě užitečnější.

Nová funkce je velmi praktická. Pokud zákazník například ví, že se na konci zúčtovacího období chystá na dovolenou v EU a bude svým blízkých chtít posílat fotky a videa, může nastavit všem členům v Magentě 1 celkový limit třeba na 7 GB a nemusí se obávat, že by mu během dovolené potřebná data chyběla. Nebo pokud se blíží oblíbený sportovní přenos a zákazník zrovna nebude u své televize, může si dát data stranou a zápas i tak v klidu sledovat mimo domov. A možnost individuálního nastavení s maximálním limitem jistě ocení také rodiče, kteří již nemusí řešit, že jejich potomci již nemají po pár dnech žádná data a navíc spotřebovali data i všem ostatním ve skupině. 

Jak na to?

Princip je jednoduchý. Zákazník, na kterého jsou služby sloučené do Magenty 1 aktivované, může společná data přerozdělit a jednotlivým členům nastavit maximální individuální limity. Toto nastavení lze provést na webu v samoobsluze a v aplikaci Můj T-Mobile. Zákazník ho může v průběhu měsíce měnit, a to libovolně a kolikrát bude chtít. Nastavit sdílení u společných dat mohou všichni nefiremní zákazníci s tarifním řešením i předplacenou kartou Twist, kteří si službu Magenta 1 nově aktivují nebo zvýší svou úroveň Magenty 1 na velkou či největší.

Stávající zákazníci budou moci začít sdílená data přerozdělovat v průběhu února. O této možnosti budou včas informováni. Do té doby platí zatím rozdělení rovným dílem.


 
O společnosti

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,3 milionu zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu, provozuje již více než 1 042 5G vysílačů a svou sítí páté generace pokrývá 21 % obyvatel ČR. Jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka také budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.

Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.

T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou z priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. Kromě naplňování konkrétních cílů v rámci iniciativy Green Deal se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje i na zmírnění digitální propasti a mentální wellbeing a podporu společensky zodpovědných aktivit. Vůči společnosti jako celku pak přijal auditovatelný závazek, že do konce roku 2024 budou mít jeho CSR aktivity přímý dopad na 555 200 jedinců. Společnost cíleně podporuje neziskové organizace i jednotlivce, pomáhá při mimořádných událostech a její zaměstnanci se pravidelně zapojují do řady dobrovolnických aktivit po celé ČR.
T-Mobile je členem národní sítě UN Global Compact a její služby byly již potřetí hodnoceny jako nejlepší v Best-in-test UMLAUT (dříve P3).

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz

X