ZÁKAZNÍKY T-MOBILE NA INFOLINCE OBSLUHUJE TÝNA – PRVNÍ VIRTUÁLNÍ ASISTENTKA

Praha, 2. prosince 2019 - Společnost T-Mobile přijala do týmu podpory na infolince novou posilu. Jmenuje se Týna. Nová virtuální asistentka dokáže poradit s vyúčtováním stejně informovaně, jako živý asistent. Má příjemný hlas, je stále dobře naladěná, zákazníkům T-Mobile je k dispozici nepřetržitě a bez čekání.

Týna pracuje už od září, ale zatím se učí a obsluhuje omezený počet zákazníků, kterým odpovídá na dotazy související s vyúčtováním služeb. Interaktivně reaguje, ptá se, umí vysvětlit jednotlivé účtované položky, poskytne informaci o splatnosti vyúčtování nebo třeba ověří, zda je vyúčtování uhrazeno. Na přání zašle detailní informace o vyúčtování nebo dokáže deaktivovat produkty v portfoliu služeb, které zákazník nechce dál využívat. Týna se postupně učí řešit širší spektrum požadavků, aby mohla obsloužit více zákazníků. Brzy zvládne poradit třeba také s nastavením internetu nebo zařízení.

Jednodušší požadavky mohou s Týnou zákazníci řešit kdykoli jim to vyhovuje, mimo pracovní dobu nebo v nočních hodinách. Týna také obslouží své volající ihned. Zákazníci již nebudou muset čekat na spojení ani ve špičce, kdy je tradiční infolinka přetížená. V případě komplikovanějších dotazů nebo bude-li si to zákazník přát, nabídne Týna kontakt s živým asistentem.

Nejedná se o žádný hlasový automat. Týna je umělá inteligence - skutečně slyší a rozumí tomu, co jí říkáte. Přívětivě Vám poradí a poskytne požadované informace. Odpověď nebo řešení, které právě potřebujete, dostanete v průměru čtyřikrát rychleji, než při čekání na spojení s živým asistentem,“ vysvětluje Jiří Smetana, manažer zákaznického centra komerční divize T-Mobile ČR.

Spuštěním virtuální asistentky T-Mobile reaguje na změny, které s sebou digitální doba a nové technologie přinášejí. S rostoucím počtem zákazníků a šířkou služeb je nutné začít využívat moderní nástroje jak se zákazníky mluvit a obsluhovat je. Úspěšně už funguje zmodernizovaná aplikace Můj T-Mobile, která, stejně jako virtuální asistentka, využívání služeb zjednodušuje a šetří zákazníkům čas. „Věříme, že Týnu přivítá drtivá většina našich zákazníků zvyklých řešit požadavky po telefonu i těch, kdo dávají přednost online přístupu k administraci služeb,“ doplňuje J. Smetana.

Týna je zatím nasazena v pilotním provozu a firma předpokládá plné využití všech navržených dovedností v horizontu jednoho roku. Projekt virtuální asistentky je součástí rozsáhlého konceptu digitalizace společnosti T-Mobile. Firma neustále investuje do inovativních řešení, například do robotizace interních procesů. Opakující se činnosti tak zastanou softwaroví roboti a lidé se mohou věnovat náročnější práci, kterou péče o zákazníky vyžaduje.


 
O společnosti

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,3 milionu zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu, provozuje již více než 1 042 5G vysílačů a svou sítí páté generace pokrývá 21 % obyvatel ČR. Jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka také budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.

Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.

T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou z priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. Kromě naplňování konkrétních cílů v rámci iniciativy Green Deal se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje i na zmírnění digitální propasti a mentální wellbeing a podporu společensky zodpovědných aktivit. Vůči společnosti jako celku pak přijal auditovatelný závazek, že do konce roku 2024 budou mít jeho CSR aktivity přímý dopad na 555 200 jedinců. Společnost cíleně podporuje neziskové organizace i jednotlivce, pomáhá při mimořádných událostech a její zaměstnanci se pravidelně zapojují do řady dobrovolnických aktivit po celé ČR.
T-Mobile je členem národní sítě UN Global Compact a její služby byly již potřetí hodnoceny jako nejlepší v Best-in-test UMLAUT (dříve P3).

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz

X