ZÁKAZNÍKY T-MOBILE NA INFOLINCE OBSLUHUJE TÝNA – PRVNÍ VIRTUÁLNÍ ASISTENTKA

Praha, 2. prosince 2019 - Společnost T-Mobile přijala do týmu podpory na infolince novou posilu. Jmenuje se Týna. Nová virtuální asistentka dokáže poradit s vyúčtováním stejně informovaně, jako živý asistent. Má příjemný hlas, je stále dobře naladěná, zákazníkům T-Mobile je k dispozici nepřetržitě a bez čekání.

Týna pracuje už od září, ale zatím se učí a obsluhuje omezený počet zákazníků, kterým odpovídá na dotazy související s vyúčtováním služeb. Interaktivně reaguje, ptá se, umí vysvětlit jednotlivé účtované položky, poskytne informaci o splatnosti vyúčtování nebo třeba ověří, zda je vyúčtování uhrazeno. Na přání zašle detailní informace o vyúčtování nebo dokáže deaktivovat produkty v portfoliu služeb, které zákazník nechce dál využívat. Týna se postupně učí řešit širší spektrum požadavků, aby mohla obsloužit více zákazníků. Brzy zvládne poradit třeba také s nastavením internetu nebo zařízení.

Jednodušší požadavky mohou s Týnou zákazníci řešit kdykoli jim to vyhovuje, mimo pracovní dobu nebo v nočních hodinách. Týna také obslouží své volající ihned. Zákazníci již nebudou muset čekat na spojení ani ve špičce, kdy je tradiční infolinka přetížená. V případě komplikovanějších dotazů nebo bude-li si to zákazník přát, nabídne Týna kontakt s živým asistentem.

Nejedná se o žádný hlasový automat. Týna je umělá inteligence - skutečně slyší a rozumí tomu, co jí říkáte. Přívětivě Vám poradí a poskytne požadované informace. Odpověď nebo řešení, které právě potřebujete, dostanete v průměru čtyřikrát rychleji, než při čekání na spojení s živým asistentem,“ vysvětluje Jiří Smetana, manažer zákaznického centra komerční divize T-Mobile ČR.

Spuštěním virtuální asistentky T-Mobile reaguje na změny, které s sebou digitální doba a nové technologie přinášejí. S rostoucím počtem zákazníků a šířkou služeb je nutné začít využívat moderní nástroje jak se zákazníky mluvit a obsluhovat je. Úspěšně už funguje zmodernizovaná aplikace Můj T-Mobile, která, stejně jako virtuální asistentka, využívání služeb zjednodušuje a šetří zákazníkům čas. „Věříme, že Týnu přivítá drtivá většina našich zákazníků zvyklých řešit požadavky po telefonu i těch, kdo dávají přednost online přístupu k administraci služeb,“ doplňuje J. Smetana.

Týna je zatím nasazena v pilotním provozu a firma předpokládá plné využití všech navržených dovedností v horizontu jednoho roku. Projekt virtuální asistentky je součástí rozsáhlého konceptu digitalizace společnosti T-Mobile. Firma neustále investuje do inovativních řešení, například do robotizace interních procesů. Opakující se činnosti tak zastanou softwaroví roboti a lidé se mohou věnovat náročnější práci, kterou péče o zákazníky vyžaduje.


 
O společnosti

Společnost T-Mobile Czech Republic, člen mezinárodní telekomunikační skupiny Deutsche Telekom, je s více než 6,2 miliony zákazníků jedničkou na českém trhu. T-Mobile je integrovaným operátorem a kromě mobilních a pevných telekomunikačních služeb nabízí i komplexní ICT řešení. Svým klientům poskytuje nadstandardní služby ve vysokorychlostní síti, což prokazuje i srovnávací měření kvality sítí umlaut (dříve P3), v němž T-Mobile již potřetí získal ocenění Best-in-Test.

T-Mobile Czech Republic, zakládající člen národní sítě UN Global Compact v České republice, klade důraz na odpovědný přístup k okolí a ke společnosti. Drží se férových pravidel podnikání, pomáhá na svět prospěšným aplikacím a službám, podporuje neziskové organizace, drobné podnikatele i jednotlivce a pomáhá při mimořádných událostech. Zaměstnanci společnosti působí jako dobrovolníci na řadě míst celé republiky.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz, www.t-press.cz (portál pro novináře), www.t-mobile.cz/pomahame (informace o společenské odpovědnosti) a www.rozjezdy.cz (T-Mobile Rozjezdy – program podpory drobných podnikatelů). 

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz, +420603601031