Vítězem neveřejného tendru na BTL komunikaci pro T-Mobile se stala agentura Havas, která tak bude od září pro operátora zajišťovat veškeré BTL aktivity včetně interní komunikace.
„Všechny agentury odvedly výbornou práci, rozhodování jsme neměli vůbec lehké,“ říká ředitel marketingové komunikace T-Mobile Jan Stanko a dodává: „Nakonec jsme se rozhodli vrátit se po mnoha letech k vzájemné spolupráci s agenturou Havas. Věřím, že spolu dokážeme velké věci.“
Do finále tendru, který T-Mobile vyhlásil počátkem dubna letošního roku, postoupily kromě Havasu také Intuo, KLAN, Young&Rubicam a Hullabaloo. V rámci závěrečného kola dostali účastníci za úkol zpracovat kreativní zadání. O vítězi operátor rozhodl na základě posouzení kreativy, strategického přístupu ke komunikaci značky a finančního rámce spolupráce.
Výběr proběhl podle pravidel iniciativy Férový tendr.