Tiskové centrum
Tiskové centrum
15. 7. 2014

Náš hlasový automat (IVR) je zase o něco chytřejší

T-Mobile spustil zkušební provoz nové funkcionality hlasového automatu – infolinky, která je zákazníkům k dispozici při řešení jednoduchých úkonů, například objednání a změně služeb. Novinkou je v České republice unikátní integrace rozpoznávání řeči (ASR) v jednom z modulů – konkrétně se jedná o informace o roamingových službách. Dodavatelem řešení je firma Nuance.

Zákazník místo tradičního mačkání čísel v mobilním zařízení dle návodu hlasového automatu jednoduše zřetelně vysloví název země, u které ho zajímají ceny za volání a další služby. Systém rozpozná dotaz a obratem sdělí požadované informace. Služba je nyní otevřena v testovacím režimu pro zákazníky, jejichž telefonní čísla končí číslicemi 1 – 5.  Novou funkci hlasového automatu již vyzkoušeli tisíce klientů, a z dosavadního měření vyplývá, že zákaznická spokojenost je vysoká.